• Bingolotto

John Lundvik i BingoLotto15.1.2019 11:43:30 CET | Pressmeddelande

På söndag bjuder programledare Rickard Olsson in artisten och låtskrivaren John Lundvik till BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund. Artisten, sångaren och låtskrivaren John Lundvik fick han sitt stora genombrott 2010 efter att tillsammans med Jörgen Elofsson skrivit Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllopsgåva "When You Tell The World You're Mine". Låten framfördes av Björn Skifs och Agnes och kom att nå stora framgångar på Svensktoppen. John är aktuell med bidraget Too late for love i Melodifestivalen 2019. Rickard Olsson är kvällens programledare och BingoLottos husband leds av Mattias Bylund. BingoLotto – Söndag 20 januari kl. 18 i TV4.

• Bingolotto