Go bananas med bärplocket - nu är det tid för CandyKings höstnyheter!12.9.2023 09:00:00 CEST | Pressmeddelande

Höstens lösgodisnyheter är äntligen här, garanterad succé för den som älskar bär. (Visst vet du att även bananen är ett bär?) Fruktigt, salt och segt är utmärkande för CandyKings sju nya gobitar, som du varken behöver stövlar eller myggnät för att plocka. Bland nyheterna hittar du salta bananer, knallblå överraskningar och unika Yummy Berry, som endast finns hos CandyKing.

Fruktiga och färgsprakande vårnyheter från CandyKing!15.2.2023 09:00:00 CET | Pressmeddelande

Väntan är över! Nu kan vi äntligen avslöja årets efterlängtade vårnyheter hos CandyKing. Tio smarriga nyheter intar hyllan och förhöjer din påse eller kopp i vår. Chokladälskaren får inte missa den lyxiga Apelsintryffeln eller Tupla Mini. Andra nyheter att spana in är den fräscha Äppleflaskan, supersalta Sisu Salty Salmiak och Ahlgrens Gröna Bilar i XL formatet ”Limousiner”. Från och med vecka 9 finns alla nyheterna att plocka i butik, varav tre exklusivt bara hos CandyKing.

Kexchoklad - ett givet inslag i de svenska fjällen13.2.2023 09:00:00 CET | Pressmeddelande

Nu är Kexchoklad i full gång med både en ny ort och en ny aktivering i de svenska fjällen! Den klassiska Kexchokladjakten kommer givetvis att fortsätta i Sälen, men nytt för i år är att vi nu finns i Åre med både Kexchokladjakten och nyheten Kexchoklad Åre Challenge. Deltagarna kan vinna fina priser på samtliga Kexchoklad-stationer och träffa representanter som gör vistelsen i fjällen lite mer ”Kexig”!
  • >>