Läkerol höjer rösten för brösten!30.9.2021 16:00:00 CEST | Pressmeddelande

Under oktober månad skänker Läkerol en del av försäljningen till Bröstcancerförbundet och deras livsviktiga arbete mot bröstcancer. Temat för årets kampanj går under rubriken ”Tillsammans höjer vi rösten för brösten”, vilket går hand i hand med Läkerol och ”Makes people talk”. Vi har tagit fram en rosa specialdisplay för Läkerol och denna hittar du i butik under hela oktober. Genom att köpa en ask Läkerol från en av dessa displayer bidrar du till bröstcancerforskningen – en liten handling som gör stor skillnad.

CandyKings digitala aktiveringsplattform engagerar konsumenter och driver försäljning i butik19.5.2021 09:50:00 CEST | Pressmeddelande

Lösgodis från CandyKing passar alla smaker och tillfällen, precis på samma sätt finns något för alla på vår digitala aktiveringsplattform. Här kommer man in i en färgglad virtuell värld där konsumenter genom till exempel spel och tävlingar lär känna CandyKing på ett enkelt och roligt sätt. Syftet med plattformen är att skapa ett community som engagerar alla lösgodisälskare. Detta gynnar samtidigt butiker med CandyKings koncept genom att driva deras försäljning av lösgodis.
  • >>