Äntligen här – efterlängtade vårnyheter från CandyKing!16.2.2022 09:00:00 CET | Pressmeddelande

Ljusare tider innebär som vanligt att CandyKing släpper nya produkter i lösgodissortimentet på den svenska marknaden. Väntan är över för alla godisälskare! I år lanseras flera spännande nyheter tillsammans med konsumenternas mest efterfrågade favoriter i godishyllan. Nu adderas till exempel klassikern Violpistol samt superpopulära Salta och Sura S-märken i sortimentet. Dessutom retrogodiset Hockeypulver i ett anpassat lösviktsformat och sprillans nya Vattenmelonkulor som bara finns att plocka hos CandyKing. Samtliga finns i butik från och med vecka 8.

CandyKing satsar vidare på en roligare och godare högtid med lanseringen av årets julnyheter2.12.2021 09:00:00 CET | Pressmeddelande

Juletider är så mycket mer än glögg och pepparkakor. Det tar CandyKing fasta på när de fortsätter att göra julen till en mer kreativ, varierad och ännu godare upplevelse – för alla! Årets CandyKing-jul innehåller massor av inspiration för att låta lösgodiset bli höjdpunkten i julförberedelserna, genom kampanjen #candykingupplevelse. Sortimentet får tillfällig påhälsning av de efterlängtade julnyheterna som presenteras här:

• >>