Halebop är en av Sveriges största mobiloperatörer. Vi är stolta över att ha Sveriges nöjdaste kunder som surfar och ringer i Sveriges bästa nät. Halebop tror att det lönar sig att vara schysst och möta kunderna på deras vilkor, därför har vi bland annat  öppet dygnet runt i vår support, alltid bra deals och ger service på flera språk.

Halebop lanserar världens solklaraste abonnemang med Cartierlunettes23.5.2022 06:30:00 CEST | Pressmeddelande

Inför sommaren har Halebop teamat upp med den världskända glasögonhandlaren Cartierlunettes för att kunna erbjuda Världens solklaraste abonnemang som ett Limited Drop. För att lyckas skaffa det gäller det att vara snabb när de släpps den 25 maj på halebop.se. Vid köp av en Samsung Galaxy Flip3 med 50 GB, ihop med ett abonnemang, får några väldigt lyckliga nämligen ett par exklusiva glasögon från Cartierlunettes i begränsad upplaga på köpet till ett värde av 11 900 kronor.

Ultimat lyxigt vintermys i Halebops senaste deal15.12.2021 07:00:00 CET | Pressmeddelande

Nu släpper Halebop vinterns mysigaste deal – ”The Cocooning Pack”. Allt du behöver för kalla vinterkvällar. Släppet innehåller en handvävd & ekologisk ullfilt designad av Alexander Stutterheim, glaskonst tillika rökelsehållare av Erika Kristofersson Bredberg, lyxig grandoftande rökelse och ekologiskt julkaffe med smak av kardemumma: allt till ett värde av 9 500 kr. Dealen släpps den 15 december på halebop.se.
  • >>