Meny

Sebastian Siemiatkowski, VD för Klarna, får Näringslivsmedaljen för framstående entreprenörskap25.4.2017 19:10 | Pressmeddelande

Erik Sellberg, ordförande i Ragnsells, får Näringslivsmedaljen för framstående entreprenörskap25.4.2017 19:10 | Pressmeddelande

Krister Olsson, ordförande och skapare av Balticgruppen och Fort Nox, får Näringslivsmedaljen för framstående entreprenörskap25.4.2017 19:10 | Pressmeddelande

Gunvor Munck, VD och ägare av Smålandslogistik, får Näringslivsmedaljen för framstående entreprenörskap25.4.2017 19:10 | Pressmeddelande

Anders Johansson, VD för AJ Produkter, får Näringslivsmedaljen för framstående entreprenörskap25.4.2017 19:10 | Pressmeddelande

Tobias Lindfors, VD för StudentConsulting, får Näringslivsmedaljen för framstående entreprenörskap25.4.2017 19:10 | Pressmeddelande

Ann-Marie Skarp, VD för Piratförlaget, får Näringslivsmedaljen för framstående entreprenörskap25.4.2017 19:10 | Pressmeddelande

• >>