ManpowerGroup™ är världsledande inom arbetsmarknadsrelaterade tjänster. Vi hjälper organisationer att omvandla sig i en snabbt föränderlig värld, genom att hitta och utveckla talanger som gör det möjligt för våra kunder att utvecklas. ManpowerGroup™ Sverige har 12 000 medarbetare på drygt 50 orter med fyra varumärken: Manpower®, Experis®, Right Management® och ManpowerGroup® Solutions. Varje år sätter vi 20 000 personer i jobb i Sverige.

Meny

Västsverige inleder det nya året med landets starkaste jobbprognos29.12.2017 07:50 | Pressmeddelande

Arbetsgivare i Västsverige lämnar den starkaste jobbprognosen för första kvartalet sedan 2004, medan Stockholmsregionen tror på en svagt ökad efterfrågan på arbetskraft. Sysselsättningstrenden för Västsverige, där Västra Götaland och Hallands län ingår, ligger på hela +15 procent. Sysselsättningstrenden för hela Sverige ligger på +5 procent, visar ManpowerGroup Arbetsmarknadsbarometer.