Volkswagen Group Sverige AB är Sveriges största bilimportör och en av landets största bildistributörer.Volkswagen Group Sverige marknadsför bilar av märkena Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, Audi, Skoda, SEAT, Porsche - samtliga med starkt fäste på den svenska marknaden.I Volkswagen-gruppen ingår också bland annat dotterbolaget Europcar, som är verksamt inom biluthyrning.Från 1 januari 2002 är Volkswagen Group Sverige AB ett helägt dotterbolag till Volkswagen AG, Europas största biltillverkare.

• Volkswagen Personbilar
Meny

Kristoffersson och Nerman försvarade sina positioner8.7.2018 18:39 | Pressmeddelande

Det blev blandad utdelning för Volkswagen Dealer Team BAUHAUS i Västkustloppet på Falkenbergs Motorbana. Johan Kristoffersson behåller sin tredjeplats i seniormästerskapet efter en pallplats i första racet och han hade mer på gång när en punktering satte stopp för segerjakten i andra racet. Hugo Nerman leder fortsatt juniormästerskapet efter ett fint andra race, där han slutade femma och var snabbaste junior.
  • >>

• Volkswagen Personbilar