23 träffarpartnersamarbete

Lidingöloppet lanserar nytt lopp i Funäsfjällen - Sveriges vackraste utmaning14.12.2023 07:00:00 CET | Lidingöloppet | Pressmeddelande

Lidingöloppet, tillsammans med Bruksvallarna, är stolta att presentera den första upplagan av Lidingöloppet i Funäsfjällen – ett terränglopp i klassisk fjällmiljö. Med branta stigningar, sluttande leder, flacka ängsmarker och otroliga vyer är detta lopp en riktig naturupplevelse. Varmt välkomna till Bruksvallarna den 13 juli 2024 – anmälan öppnar idag!
Volkswagen Group Sverige AB

Volkswagen-koncernen utökar verksamheten i Nordamerika – den första gigafabriken utanför Europa från batteriföretaget PowerCo SE etableras i Kanada14.3.2023 12:03:01 CET | Volkswagen Group Sverige AB | Pressmeddelande

Volkswagen-koncernen och dess batteriföretag PowerCo har valt St. Thomas i Ontario, Kanada, för att etablera Volkswagens första gigafabrik utanför Europa för celltillverkning. Fabriken ska producera hållbara, enhetliga celler och produktionsstarten är planerad till 2027.
Svenska Friidrottsförbundet

ISP Sport och Svensk Friidrott tecknar nytt treårsavtal19.12.2019 14:30:00 CET | Svenska Friidrottsförbundet | Pressmeddelande

Rättighetsbolaget ISP Sport och Svensk Friidrott har framgångsrikt samarbetat sedan 2013. Nu har ett nytt avtal gällande kommersiella rättigheter tecknats över 2022. – Det känns väldigt inspirerande att få vara med och driva den kommersiella utvecklingen framåt för svensk friidrott i ytterligare tre år framöver, säger Andreas Ottermark, vd ISP Sport & Marketing AB.
Tyska Turistbyrån

Tyska köket i fokus 201817.3.2017 13:00:00 CET | Tyska Turistbyrån | Pressmeddelande

I sina globala försäljnings- och marknadsföringsaktiviteter lägger Deutsche Zentrale für Tourismus (DZT) under 2018 tonvikten på temakampanjen ”kulinariska Tyskland”. I fokus står regionala specialiteter från alla delar av landet, samt möjligheten att uppleva regionernas särart via deras mattraditioner och på kulinarisk väg upptäcka reselandet Tyskland. Petra Hedorfer, styrelseordförande för DZT, förklarar: – Det tyska köket har en bred palett av regionala tillagningssätt och specialiteter. Det rika gastronomiska utbudet med alltifrån enklare värdshus till gourmetrestauranger är utmärkande för Tyskland och detta vill vi belysa med vår kampanj. Genom att fokusera på regionala och säsongsbetonade erbjudanden stärker vi Tysklands position som hållbart resmål och främjar turismen på landsbygden. Transmedial kampanjstrategi Temakampanjen ”kulinariska Tyskland” vilar på tre pelare som länkas samman med varandra och åtföljs av en rad olika kommunikationsåtgärder: Ett filmprojekt kommer att i
  • 1
  • 2
  • Sista
  • >>
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye