Nooshi Dadgostar besöker Hyresgästföreningen

Måndagen den 4 december besöker Vänsterpartiets partiledare Nooshi Dadgostar Hyresgästföreningen Storsjöbygden i Östersund för att prata boendefrågor. Media är välkomna att delta, föranmälan krävs.

Anne-Christine Strömberg, ordförande Hyresgästföreningen Storsjöbygden
Anne-Christine Strömberg, ordförande Hyresgästföreningen Storsjöbygden Foto: Hyresgästföreningen

Nooshi Dadgostar besöker Östersund för första gången sedan hon utsågs till partiledare för Vänsterpartiet.  Hon kommer bland annat att träffa Hyresgästföreningen på kontoret i Östersund för att diskutera vilka utmaningar som finns på bostadsmarknaden idag.

Tid: 4 december, kl. 12.45-14.15 (föranmälan krävs)
Plats: Hyresgästföreningens kontor, Odenskogsvägen 13, Östersund

Medverkar gör även Birger Lahti (V), riksdagsledamot för Norrbottens län och landsbygdspolitisk talesperson samt Anne-Christine Strömberg, ordförande Hyresgästföreningen Storsjöbygden.

Välkommen!

För mer information och anmälan:
Anders Rubensson, pressansvarig, 010-459 18 00