Tjek

Förbered dig inför sportlovet 2024

Vintern är här, och det är dags att rusta sig mot kylan. Vi har skapat en guide om hur du klarar dig genom sportlovet mätt och varm på billigaste vis med hjälp av eReklamblad-appen.

Oavsett om du planerar en mysig "staycation" med barnen eller en skidsemester i Åre, kan vi hjälpa dig att förbereda dig inför sportlovet. Få tips om vart du kan hitta bra priser på skidkläder om du ska iväg på skidsemester eller de bästa erbjudandena på mat och snacks om du stannar hemma.

1. Värma händer och fötter

När kylan biter är det viktigt att ha varma händer och fötter. Hitta de bästa erbjudandena på vinterstövlar och vantar i eReklamblad-appen - både för barn och vuxna, damer och herrar. Och om du ska ut i skidbacken är det särskilt viktigt med ett par varma skidhandskar, sockor och skidpjäxor. Använd sökfunktionen i appen för att få en överblick över erbjudanden. Du kan även använda kartfunktionen för att se erbjudanden i butiker närmast dig.

2. Säkerhet på vägen - och i skidbacken

Säkerhet på vägen är avgörande på vintern. Hitta de bästa erbjudandena på spolarvätska så att du kan hålla vindrutan ren. Det finns flera butiker som har erbjudanden på spolarvätska just nu, så det finns mycket pengar att spara. I samma butiker kan du också hitta den perfekta skidhjälmen, så att du kan hålla huvudet väl skyddat i skidbacken. För extra värme under din skidhjälm kan du hitta erbjudanden på mössor i eReklamblad-appen. Passa även på att uppdatera din cykelhjälm eller MC-hjälm samtidigt.

3. Uppdatera garderoben med vintertrender på rea

Uppdatera din eller barnens garderob med en ny vinterjacka eller ett par vinterskor. I eReklamblad-appen hittar du massor av erbjudanden på allt från halsdukar till tjocktröjor - som håller dig och barnen varma och trendiga. Kom ihåg att du kan hitta erbjudanden på mycket mer än bara matvaror i vår app.

4. Värme och komfort på ditt äventyr

För dig som älskar äventyr och kanske planerar en fjällvandring med familjen, är det viktigt att ha den rätta utrustningen. eReklamblad kan hjälpa dig att hitta erbjudanden på allt du behöver till dina vinteräventyr, såsom sovsäckar, tält, underställ eller kanske en varm fleecetröja.

5. Skidutrustning inför årets skidsemester

Förbered dig för skidsemestern med skidor och skidkläder på rea. Det är den tiden på året när reklambladen är fyllda med erbjudanden på skidglasögon, underställ, skidhandskar, täckbyxor, skidjackor, raggsockor och mycket mer. Appen guidar dig till affärer nära dig, så att du kan spendera dina pengar på skidsemestern istället för utrustningen som hör till. Hitta också ett bra erbjudande på en takbox till bilen, så att du enkelt kan förvara och transportera allt du behöver ha med dig till skidbacken.

6. Varma rätter och filmkvällar under sportlovet

Sätt guldkant på tillvaron med härliga varma rätter med vinterns råvaror i grytor, soppor och långkok. Med hela familjen hemma under sportlovet kan alla hjälpa till med inköp och matlagning. Hitta erbjudanden på alla ingredienser du behöver för era favoriträtter under vintern i eReklamblad appen. Kom ihåg att ni kan dela inköpslistan - så glöm inte att lägga till snacks på listan för att få de bästa filmkvällarna under sportlovet.

Spara pengar på alla nödvändigheter denna vinter genom att hålla koll på de senaste erbjudandena och när dina favoritprodukter är på rea med eReklamblad-appen. Få notiser på de bästa erbjudandena, allt från vinterkläder till skidutrustning, och spara pengar medan du förbereder dig inför sportlovet 2024.

Om eReklamblad

eReklamblad drivs av företaget Tjek med över 50+ anställda och är en av Sveriges mest populära appar. Uppdraget är att hjälpa människor planera sina inköp och spara pengar i vardagen. eReklamblad-appen har över 3.000.000 nedladdningar i Skandinavien och samlar tusentals reklamblad och erbjudanden från den svenska, norska och danska detaljhandeln. eReklamblad är gratis och finns tillgänglig på webben, iOS och Android.

Följ Tjek

Senaste pressmeddelandena från Tjek

Planera en rolig och inte så kostsam midsommar!14.6.2023 10:52:19 CEST | Blogginlägg

Midsommar är en av de mest älskade högtiderna i Sverige, och det är en tid då familj och vänner samlas för att fira med god mat och dryck. Men planeringen av en midsommarfest kan vara stressande, särskilt när det kommer till att handla allt som behövs för att göra dagen så speciell som möjligt. Appen eReklamblad kan hjälpa dig att planera alla inköp inför midsommar. Appen är utformad för att hjälpa dig och dina vänner att skapa en gemensam inköpslista och hitta de bästa priserna på varorna som ni behöver.