Magdalena Andersson besöker olycksplatsen vid Oceana, Liseberg

Torsdag den 22 februari besöker partiledare Magdalena Andersson platsen för branden vid Oceana, Liseberg tillsammans med Räddningstjänsten och Jonas Attenius, kommunstyrelsens ordförande i Göteborg.

Media är välkomna att delta under besöket. För mer information, kontakta ansvarig pressekreterare.

Ebba Thörn-Kock, pressekreterare hos Magdalena Andersson

ebba.thorn-kock@socialdemokraterna.se

Socialdemokraterna i Sverige och Finland: Stärk EU:s hybridförsvar och inför striktare sanktioner för Ryssland22.4.2024 17:38:23 CEST | Pressmeddelande

Socialdemokraterna I Sverige och Finland presenterar nya förslag för att stärka EU:s hybridförsvar och ställer gemensamma krav på nya sanktioner för att strypa Putins krigskassa. Detta gjordes efter ett gemensamt besök vid finsk-ryska gränsen av Magdalena Andersson, partiordförande för svenska Socialdemokraterna och Antti Lindtman, partiledare för finska Socialdemokraterna.