Tobias Baudins nystartade band släpper vallåt

Idag släpper nystartade dansbandet Baudinz en teaser på singeln ”Ge mig din röst”. Debutlåten blir Socialdemokraternas vallåt i årets Europavalrörelse.

Det är idag en månad kvar till årets högtidliga 1 maj-firande vilket också blir startskottet för Socialdemokraternas valrörelse inför det stundande Europavalet den 9 juni.

För att maximera mobiliseringen och få ut väljarna till valurnorna på valdagen, presenterar nu det nystartade bandet Baudinz Socialdemokraternas vallåt. Vid mikrofonen finner vi ingen mindre än partisekreterare Tobias Baudin.

”Ge mig din röst” är skriven och producerad av den världskända Aprilo Uno.

Teaser finns för förhandslyssning i Socialdemokraternas sociala kanaler.

Mattias Hagenström, pressekreterare hos Tobias Baudin, +46 72 216 42 12 mattias.hagenstrom@socialdemokraterna.se

Tobias Baudin på valturné - besöker Bromölla, Östra Göinge och Hörby15.5.2024 14:30:00 CEST | Pressmeddelande

Med anledning av det stundande EU-valet besöker Socialdemokraternas partisekreterare Tobias Baudin under morgondagen Skåne och kommunerna Bromölla, Östra Göinge och Hörby. Dagen inleds med ett verksamhetsbesök på det nybyggda äldreboendet Brogården följt av besök på Ottossons truck och Sibbhultsverken. Dagen avslutas med kampanjande inför det stundande EU-valet då partisekreterare deltar under två dörrknackningar.