Ytterbygg

Rollsbo Västerhöjd - en ny del av Kungälv

Bli granne med Beijer, Ahlsell och Wallmek. Ett nytt industriområde växer fram på berget i Rollsbo. Hyr nybyggt av Ytterbygg på Rollsbo Västerhöjd.

För att se det här innehållet från www.youtube.com måste du ge ditt medgivande sidans topp.
Film Rollsbo Västerhöjd - hyr nybyggt

​Ytterbygg – hyr ut anpassade lokaler

Ytterbygg AB är ett familjeägt bygg- och fastighetsbolag som hyr ut lokaler till små och stora företag i Storgöteborg. Vi är en aktiv fastighetsutvecklare, som hela tiden bygger nya lokaler och anpassar befintliga efter våra hyresgästers behov. Verksamheten startade för över 50 år sedan och idag omfattar vårt fastighetsbestånd över 170 000 kvm, från Älvängen i norr till Mölndal i söder. I Hisings Backa och Rollsbo har vi många trevliga lokaler med närhet till bra service och infrastruktur samt möjligheter att växa.

Följ Ytterbygg

Senaste pressmeddelandena från Ytterbygg

Beijer Kungälv slår upp portarna i dag17.11.2023 12:57:00 CET | Pressmeddelande

I dag invigs Beijers anläggning i Kungälv i det nya området Rollsbo Västerhöjd. Resan hit startade 2021 med några små samtal. Dessa resulterade i att vi året efter startade samarbetet med att bygga för Beijer. Det känns fantastiskt att få vara med om invigningen av denna anläggning. Extra roligt är det att Market Awards har korat Beijer Byggmaterial till Sveriges bästa detaljhandelsföretag 2023 i kategorin Årets Bygghandel. I går var det fest på lagret då butiken nu var fylld med varor och redo att ta emot kunder. Deras kunder och samarbetspartners var inbjudna till denna tillställning. Relaterade länkar Beijer Årets Bygghandel artikel