Pressträff med Magdalena Andersson och Åsa Westlund

Idag, torsdagen den 18 april, håller Socialdemokraternas partiordförande Magdalena Andersson och Åsa Westlund, utbildningspolitisk talesperson, en pressträff där de presenterar en nyhet kopplat till marknadsmisslyckandet i svensk skola.

Tid: 14:30

Plats: Riksdagens presscenter

Presskontakt

Ebba Thörn-Kock, pressekreterare hos Magdalena Andersson, 073-555 36 75,ebba.thorn-kock@socialdemokraterna.se

Matilda Grebestam, pressekreterare hos Åsa Westlund, 072-215 66 99, matilda.grebestam@socialdemokraterna.se

Tobias Baudin på valturné - besöker Bromölla, Östra Göinge och Hörby15.5.2024 14:30:00 CEST | Pressmeddelande

Med anledning av det stundande EU-valet besöker Socialdemokraternas partisekreterare Tobias Baudin under morgondagen Skåne och kommunerna Bromölla, Östra Göinge och Hörby. Dagen inleds med ett verksamhetsbesök på det nybyggda äldreboendet Brogården följt av besök på Ottossons truck och Sibbhultsverken. Dagen avslutas med kampanjande inför det stundande EU-valet då partisekreterare deltar under två dörrknackningar.