Pressträff med Mikael Damberg och Ardalan Shekarabi

I dag fredag den 19 april håller Socialdemokraternas ekonomiskpolitiska talesperson Mikael Damberg en pressträff tillsammans med Ardalan Shekarabi, rättspolitisk talesperson. På pressträffen presenteras en budgetnyhet.

Tid: Fredag den 19 april, kl. 11.30

Plats: Riksdagens presscenter

Pressträffen livesänds också via Socialdemokraternas youtubekanal:

Angelica Vallgren, pressekreterare hos Mikael Damberg, 076-555 93 12,

angelica.vallgren@socialdemokraterna.se

Simon Sätherberg, pressekreterare hos Ardalan Shekarabi, 076-531 05 02,

simon.satherberg@socialdemokraterna.se

Tobias Baudin på valturné - besöker Bromölla, Östra Göinge och Hörby15.5.2024 14:30:00 CEST | Pressmeddelande

Med anledning av det stundande EU-valet besöker Socialdemokraternas partisekreterare Tobias Baudin under morgondagen Skåne och kommunerna Bromölla, Östra Göinge och Hörby. Dagen inleds med ett verksamhetsbesök på det nybyggda äldreboendet Brogården följt av besök på Ottossons truck och Sibbhultsverken. Dagen avslutas med kampanjande inför det stundande EU-valet då partisekreterare deltar under två dörrknackningar.