Pop-Tastic! En explosiv ny show på Golden Hits med stjärnproducenten Tess Merkel och popikonen Martin Rolinski

Den 22 augusti är det dags för en sensationell premiär på Golden Hits med den sprakande nya showen, Pop-Tastic! Efter den enorma framgången med förra årets "A Blast From The Past" är det nu dags för ännu en oförglömlig upplevelse som kommer att få publiken att dansa ända fram till nästa sommar.

Martin Rolinski & Tess Merkel

G O L D E N  H I T S  -  P A R T  O F  M O M E N T  G R O U P

Pop-Tastic! är en dinnershow som kommer att bjuda på en överflödande fest av pop-bangers som vi alla älskar. Det är med stor glädje vi meddelar att den kreativa kraften bakom denna sensationella upplevelse återigen är stjärnproducenten Tess Merkel. Denna gång får hon sällskap av popikonen Martin Rolinski som medproducent, vilket kommer att ge showen en extra dimension av glans.

Tess Merkel och Martin Rolinski beskriver sin kommande showproduktion som en färgsprakande "floor filler" som kommer att fyllas med ren glädje och fest. Med popmusiken och popkulturen som sitt DNA, kommer de att ta med all sin erfarenhet och expertis för att skapa en show med 100 procent igenkänning i låtarna och som kommer att vara en smällkaramell för alla sinnen.

Publiken kan förvänta sig en hisnande resa genom popmusikens värld, med enastående framträdanden från framtidens popartister och ett team som består av de bästa inom branschen. Det är en show som kommer att sätta guldkant på Golden Hits kvällar och ge en oförglömlig upplevelse för alla musikälskare.

Positivt rörelseresultat för första kvartalet3.5.2024 09:39:59 CEST | Pressmeddelande

Vi inleder 2024 enligt förväntningarna med ett positivt rörelseresultat. Vår starka produktionsportfölj inom teater och musikal fortsätter att gå mycket bra och inleder året starkt samtidigt som våra eventbolag under kvartalet genomfört flertalet större projekt och presterar fortsatt ett mycket fint resultat. Parallellt har vi lanserat vårt egenutvecklade koncept SLiCE som hade premiär i Göteborg den 8 mars. Våra affärsområden som verkar inom restaurangsegmentet märker däremot av konjunkturläget med lägre beläggning och ökat kostnadsläge.