Socialdemokraterna, Vänsterpartiet, Centerpartiet och Miljöpartiet kommenterar public service-kommitténs betänkande

Måndag den 13 maj kommenterar Public Service-kommitténs representanter från Socialdemokraterna, Vänsterpartiet, Centerpartiet och Miljöpartiet kommitténs betänkande.

Tid: 11:15

Plats: Riksdagens presscenter

Pressträffen sänds live via Socialdemokraternas youtube-kanal: https://www.youtube.com/@socialdemokraterna

Presskontakt:

Matilda Grebestam, pressekreterare för Lawen Redar (S), 072-215 66 99, matilda.grebestam@socialdemokraterna.se

Vänsterpartiets presstjänst, 070-620 00 64 (fungerar inte för sms)

Haris Grabovac, pressekreterare för Catarina Deremar (C), 072-224 40 35, haris.grabovac@centerpartiet.se

Caroline Wiklund, pressekreterare för Amanda Lind (MP), 0737-09 20 29, caroline.wiklund@mp.se

Tobias Baudin på valturné - besöker Bromölla, Östra Göinge och Hörby15.5.2024 14:30:00 CEST | Pressmeddelande

Med anledning av det stundande EU-valet besöker Socialdemokraternas partisekreterare Tobias Baudin under morgondagen Skåne och kommunerna Bromölla, Östra Göinge och Hörby. Dagen inleds med ett verksamhetsbesök på det nybyggda äldreboendet Brogården följt av besök på Ottossons truck och Sibbhultsverken. Dagen avslutas med kampanjande inför det stundande EU-valet då partisekreterare deltar under två dörrknackningar.