Pressträff med Lena Hallengren och Peter Hultqvist

I dag onsdag den 15 maj håller Socialdemokraternas gruppledare i riksdagen, Lena Hallengren, tillsammans med Peter Hultqvist, försvarspolitisk talesperson, en pressträff med anledning av Sverigedemokraternas trollfabrik och säkerhetsläget.

Tid: 15/05 kl. 15.30

Plats: Riksdagens presscenter

Pressträffen sänds också på Socialdemokraternas youtubekanal:https://www.youtube.com/@socialdemokraterna

Elin Aarflot, pressekreterare hos Lena Hallengren, 076-291 84 43,

elin.aarflot@socialdemokraterna.se

Simon Sätherberg, pressekreterare hos Peter Hultqvist, 076-531 05 02

simon.satherberg@socialdemokraterna.se

Tobias Baudin på valturné - besöker Bromölla, Östra Göinge och Hörby15.5.2024 14:30:00 CEST | Pressmeddelande

Med anledning av det stundande EU-valet besöker Socialdemokraternas partisekreterare Tobias Baudin under morgondagen Skåne och kommunerna Bromölla, Östra Göinge och Hörby. Dagen inleds med ett verksamhetsbesök på det nybyggda äldreboendet Brogården följt av besök på Ottossons truck och Sibbhultsverken. Dagen avslutas med kampanjande inför det stundande EU-valet då partisekreterare deltar under två dörrknackningar.