Partiordförande Magdalena Andersson besöker Karlstad och Karlskoga

Tisdag den 28 maj besöker Socialdemokraternas ordförande Magdalena Andersson Karlstad och Karlskoga. Hon kommer bland annat att hålla en ledarskapsföreläsning på Universitetet i Karlstad och besöka ammunitionstillverkaren Nammo i Karlskoga. I anslutning till besöket kommer det även hållas en pressträff.

10:00 Föreläsning på Karlstad Universitet

11:30 Besök på Sundsta-Älvkullegymnasiet

14:30 Verksamhetsbesök Nammo
Adress: Kontorsvägen 16, Karlskoga

16:00 Pressträff med Magdalena Andersson utanför Nammo:s fabrik. På pressträffen presenteras en nyhet.

Pressträffen sänds live via socialdemokraternas youtube: https://www.youtube.com/@socialdemokraterna

Media är välkomna att närvara under vissa delar av verksamhetsbesöket. Mer information om plats och praktiska detaljer ges vid anmälan. Ackreditering krävs. Vänligen anmäl deltagande till ansvarig pressekreterare:

Presskontakt: Håkan Gestrin, pressekreterare hos Magdalena Andersson, 070-264 44 02, hakan.gestrin@socialdemokraterna.se