Celsius Sweden AB

CELSIUS maxar sin närvaro – tar över Stockholm i sommar!

Dela

Mellan den 9 juni till 22 juni genomför CELSIUS ® sin största kampanj någonsin, mitt i hjärtat av huvudstaden. Med synlighet i tunnelbanor, på pendeltågsstationer och i en fullskalig takeover av
T-centralen maxar varumärket sin närvaro, där människor rör sig som mest och energin är som högst.

Under två intensiva sommarveckor sprider CELSIUS sin energi över Stockholm. Storbildstavlor, trappor och pelare förvandlas till pulserande reklamyta, och mitt i flödet bjuds tusentals stockholmare och turister på smakprover. Det är CELSIUS största synlighetssatsning hittills – och de syns, hörs och känns – både fysiskt och digitalt, i kollektivtrafiken, i sociala medier och genom utvalda influencersamarbeten. Allt för att möta människor där de är och förstärka varumärkets närvaro i stadens hjärta.

Det här är mer än en kampanj. Det är vårt sätt att möta människor mitt i vardagen. Vi vill finnas där energin behövs som mest, mitt i stadens rörelse och tempo, säger Magnus Hammarskjöld, nordisk marknadsdirektör Celsius.

Kampanjen syns på storbildstavlor i elva tunnelbanestationer och trappreklam på totalt 65 pendeltågs- och tunnelbanestationer runt om i Stockholm. Allra störst är närvaron på T-centralen, där CELSIUS tar över 37 stora ytor. Under åtta dagar finns CELSIUS dessutom på plats på T-centralen och bjuder på smakprover. Satsningen stannar inte vid kollektivtrafiken, men genom en strategisk mix av synlighet i stadsmiljön, sociala medier, influencer-samarbeten och köpt digital media får kampanjen ett bredare genomslag som sträcker sig långt utanför Stockholm.

Kontakter

Bilder

Följ Celsius Sweden AB

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Celsius Sweden AB

CELSIUS® inleder partnerskap med LifeLab – satsar på hybridträning i Stockholm15.12.2025 16:43:19 CET | Pressmeddelande

Stockholm, 15 december 2025 – CELSIUS inleder ett nytt partnerskap med LifeLab med ambitionen att stärka träningsupplevelsen och bidra till en mer motiverande miljö för människor med en aktiv livsstil. Genom samarbetet kliver CELSIUS in som officiell dryckespartner till LifeLab, som driver Nordens första HYROX Performance Center och på kort tid etablerat sig som en aktör inom hybridträning. Samarbetet tar plats i LifeLabs 1200 kvadratmeter stora anläggning i centrala Stockholm, där HYROX, hybridträning och avancerade tester som VO2 Max, laktattröskel och Motion Metric kombineras. Med partnerskapet kommer CELSIUS att bidra med en dryckesupplevelse som är anpassad för en modern träningskultur där gemenskap, nyfikenhet och utveckling står i fokus, kompletterad av uppfriskande smaker. – LifeLab representerar en modern och datadriven träningskultur där motivation, gemenskap och utveckling är centralt. Det är precis den typen av sammanhang där CELSIUS vill finnas. Vi vill vara med och skapa

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye