Bättre affärer-dagen den 18 november 2021 – Bästa programmet någonsin!

Välkommen till Bättre affärer-dagen – Öresundsregionens hetaste mötesplats öppnar nu upp både för gäster på plats samt digital sändning från Malmö Live den 18/11 2021.
Bättre affärer-dagen den 18 november 2021 – Bästa programmet någonsin!

För sjunde året i rad arrangerar Navet Bättre affärer-dagen och i år presenterar vi en omfattande branschöverskridande talarlista samtidigt som vi öppnar upp både för gäster på plats och för digital sändning. Årets tema är: Tillväxt i Öresundsregionen – Möjliggörare för en attraktiv region och vi lyfter tillgången på energi, infrastruktur, innovation samt kultur och idrott som viktiga möjliggörare.

Årets talare representerar flera ledande företag och organisationer i regionen såsom, Vestas, IKEA, Kungsleden, AKEA, Rosengård Fastigheter, Lunds Universitet/Campus Helsingborg, Malmö FF, Anagram och Wawemaker. Härutöver träffar våra gäster framstående entreprenörer från flera olika branscher. Henrik Mitelman är moderator.

Bättre affärer-dagen ger ökad insikt såväl kring vilka möjligheter som Öresundsregionen har för fortsatt tillväxt men även kring de utmaningar som föreligger. Vi inspirerar, utmanar och ger recepten på hur vår region kan växa sig ännu starkare.

Bättre affärer-dagen arrangeras årligen på våren i Helsingborg och under hösten i Malmö.

Läs mer om talarna och anmäl dig på: https://battreaffarerdagen.se/

Välkommen att anmäla dig!