BIBBEL BABBEL BUBBEL – BABBLARNA ANDRA MUSIKALEN

Supersuccén “Babblarna Andra Musikalen - Bibbel Babbel Bubbel”, som i våras gick för utsålda hus på Intiman i Stockholm och Lisebergsteatern i Göteborg kommer tillbaka! Det färgglada gänget som setts av närmare 100 000 besökare och som fullkomligt tagit Sverige med storm är tillbaka för att överraska de små i familjen med en extra rolig och interaktiv stund tillsammans!

“Babblarna Andra Musikalen - Bibbel Babbel Bubbel”

En färgglad, bubblig, interaktiv, svängig och rolig föreställning med barnens stora favoriter Babblarna, Faffa, Vovvo och Klonk. Vi blandar språklek och svängig musik – och framför musikalen med tal, tecken, sång och dans.

Ni får träffa Babba som inte alls vill gå och lägga sig. Tillsammans med roboten Klonk vill Babba bygga en koja som de alla ska sova över i. Men Vovvo är busig och väcker Babblarna hela tiden. Barnen i publiken får dansa och sjunga med till både nya och gamla låtar; ”Bibbel Babbel Bubbel”, “Grattis-sång”, ”Stompalång Tut Pling Sång”, ”Första Låten” och många, många fler.

Idag släpps biljetterna – se speldatum nedan!
Intiman, Stockholm: 25-26 april samt 1-3 maj
Lisebergsteatern, Göteborg: 9-10 maj
För mer info och biljetter: showtic.se/babblarna

Speltid ca 40 min utan paus. Rekommenderas från 2 år, men yngre är givetvis välkomna. Alla måste ha en biljett, även om man sitter i sin förälders knä. Barnvagnar kan inte tas med in på teatern, så lämna dem gärna hemma.

Presenteras av 2Entertain & Mys Artisteri AB

“Babblarna Andra Musikalen - Bibbel Babbel Bubbel”

Moment Group är en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin i Skandinavien.Koncernen är listad på Nasdaq Stockholm, Main Market, och omsätter knappt en miljard kronor. I de olika verksamheterna inom Moment Group skapas upplevelser för fler än 2 miljoner gäster varje år och koncernen har fler än 500 medarbetare. Verksamheterna inom Moment Group bedrivs i tre affärsområden med kontor i Göteborg, Stockholm, Köpenhamn, Oslo, Falkenberg och Växjö

Inom Moment Group återfinns följande bolag och varumärken: 2Entertain, Ballbreaker, China Teatern, Cirkusbygningen, Golden Hits, Hamburger Börs, Hansen, Intiman, KPH Matbar, Kungsportshuset, Lisebergsteatern, Minnesota Communication, Oscarsteatern, Showtic.se, STAR Bowling, Tickster, Vallarnas friluftsteater, Wallmans, Wallmans Group

Moment Group arbetar löpande med att stärka bolagets likviditet och minska kostnadsbasen24.3.2020 17:12:09 CETPressmeddelande

Moment Group arbetar löpande med att stärka bolagets likviditet och minska kostnadsbasen, initierar ett skriftligt förfarande i syfte att ändra villkoren under sitt obligationslån och arbetar intensivt för att säkerställa tillgång till rörelsekapital under det närmaste kvartalet. Som tidigare har kommunicerats bedrivs Moment Groups verksamheter inom en bransch som drabbas mycket hårt av coronaviruset och pandemin vilket fortsatt kommer att ha en stor negativ påverkan på såväl omsättning som rörelseresultat och likviditet. Arbetet med att överblicka omfattningen pågår och åtgärder vidtas löpande för att parera den negativa påverkan på de sätt det är möjligt.