Tjek

Coop X:-tra visar upp sina låga priser i nytt digitalt reklamblad!

Nu tar Coop X:-tra sitt reklamblad in i framtiden med ett nytt smart format för digitala reklamblad. Genom att använda Incito, ett effektivt format för att skapa digitala reklamblad kan Coop X:-tra nu erbjuda en ännu bättre upplevelse för sina kunder samtidigt som de sparar tid och resurser.
Reklambladet anpassar sig efter alla skärmstorlekar

Från och med denna vecka använder Coop X:-tra Tjeks digitala format Incito (www.incito.io) för sina digitala reklamblad och erbjudanden.

Med Incito kan Coop X:-tra enkelt skapa och distribuera sina reklamblad digitalt på sin webbplats, appen eReklamblad och andra digitala plattformar. Det anpassar sig automatiskt efter alla skärmstorlekar och ger möjlighet att addera rörlig bild och animationer, vilket gör reklambladet mer tilltalande för kunderna.

Det kanske mest positiva är att reklambladet är 100% datadrivet och genereras automatiskt utifrån ett kampanjflöde som innehåller information som produktnamn, produktinformation, pris med mera. Detta betyder att en grafiker inte behöver sitta med detaljer varje vecka utan kan fokusera mer på helheten.

Incito gör det också möjligt för kunden att sätta upp regler så att reklambladet förändras utifrån t.ex väder eller veckodag. Detta ger möjligheten att skapa mer personliga och relevanta reklamblad för sina kunder. I en konkurrensutsatt bransch med stigande priser ger det också möjligheten att uppdatera priser och annan information i realtid.

Reklambladet anpassar sig efter alla skärmstorlekar
Mobilanpassat reklamblad

Tjek
Wildersgade 41
1408 Köpenhamn

+46 704 62 44 64http://www.tjek.com

Tjek driver appen eReklamblad som varje månad hjälper cirka 1 500 000 personer i Norden med att planera sina inköp med hjälp av butikernas reklamblad.
I appen kan du läsa reklamblad, bevaka erbjudanden och planera med hjälp av en inköpslista som kan delas med vänner och familj

Tjänsten finns på webb via www.ereklamblad.se samt appar för iOs och Android, de finner du här:

Tjek har också utvecklat ett nytt format för digitala reklamblad och erbjudanden som kallas Incito. Med Incito som till skillnad från en PDF är 100% datadrivet kan företag automatiskt generera digitala reklamblad och erbjudande. Mer info om Incito hittar ni på www.incito.io

Alla dessa erbjudanden, reklamblad, sökningar med mera samlas ihop i ytterliggare en tjänst, Insights by Tjek där vi hjälper återförsäljare och varumärken att ta bättre beslut med hjälp av data.

Mer om Tjek på www.tjek.com

Följ Tjek

Senaste pressmeddelandena från Tjek

Planera en rolig och inte så kostsam midsommar!14.6.2023 10:52:19 CEST | Blogginlägg

Midsommar är en av de mest älskade högtiderna i Sverige, och det är en tid då familj och vänner samlas för att fira med god mat och dryck. Men planeringen av en midsommarfest kan vara stressande, särskilt när det kommer till att handla allt som behövs för att göra dagen så speciell som möjligt. Appen eReklamblad kan hjälpa dig att planera alla inköp inför midsommar. Appen är utformad för att hjälpa dig och dina vänner att skapa en gemensam inköpslista och hitta de bästa priserna på varorna som ni behöver.