Coop X:-tra visar upp sina låga priser i nytt digitalt reklamblad!

Från och med denna vecka använder Coop X:-tra Tjeks digitala format Incito (www.incito.io) för sina digitala reklamblad och erbjudanden.
Med Incito kan Coop X:-tra enkelt skapa och distribuera sina reklamblad digitalt på sin webbplats, appen eReklamblad och andra digitala plattformar. Det anpassar sig automatiskt efter alla skärmstorlekar och ger möjlighet att addera rörlig bild och animationer, vilket gör reklambladet mer tilltalande för kunderna.
Det kanske mest positiva är att reklambladet är 100% datadrivet och genereras automatiskt utifrån ett kampanjflöde som innehåller information som produktnamn, produktinformation, pris med mera. Detta betyder att en grafiker inte behöver sitta med detaljer varje vecka utan kan fokusera mer på helheten.
Incito gör det också möjligt för kunden att sätta upp regler så att reklambladet förändras utifrån t.ex väder eller veckodag. Detta ger möjligheten att skapa mer personliga och relevanta reklamblad för sina kunder. I en konkurrensutsatt bransch med stigande priser ger det också möjligheten att uppdatera priser och annan information i realtid.
Nyckelord
Kontakter
Daniel LindeSenior AdvisorTjek
Tel:+46 704624464dl@tjek.comBilder


Länkar
Om
Tjek driver appen eReklamblad som varje månad hjälper cirka 1 500 000 personer i Norden med att planera sina inköp med hjälp av butikernas reklamblad.
I appen kan du läsa reklamblad, bevaka erbjudanden och planera med hjälp av en inköpslista som kan delas med vänner och familj
Tjänsten finns på webb via www.ereklamblad.se samt appar för iOs och Android, de finner du här:
Tjek har också utvecklat ett nytt format för digitala reklamblad och erbjudanden som kallas Incito. Med Incito som till skillnad från en PDF är 100% datadrivet kan företag automatiskt generera digitala reklamblad och erbjudande. Mer info om Incito hittar ni på www.incito.io
Alla dessa erbjudanden, reklamblad, sökningar med mera samlas ihop i ytterliggare en tjänst, Insights by Tjek där vi hjälper återförsäljare och varumärken att ta bättre beslut med hjälp av data.
Mer om Tjek på www.tjek.com
Följ Tjek
Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.
Senaste pressmeddelandena från Tjek
Stor tillväxt för erbjudande-app i jakten på låga priser7.3.2023 07:00:00 CET | Nyheter
Många kämpar med ekonomin och letar efter nya sätt att spara pengar. Flera har sökt sig till erbjudande-appen eReklamblad. “Vi har sett en otrolig utveckling av antalet läsare i appen under 2022 och i februari har vi uppnått en miljon besök på en månad” säger Daniel Linde från appen eReklamblad.
Stort intresse för att hitta erbjudanden på mat7.2.2023 12:02:52 CET | Blogginlägg
Ökade priser har lett till att allt fler människor nu använder appen eReklamblad för att hitta reklamblad och erbjudanden. Enligt senaste statistik har sökningar i appen ökat med hela 136% jämfört med samma period förra året. Antalet användare ökade med 80% i januari jämfört med föregående år.
Tips för att hålla nere dina matkostnader17.1.2023 07:00:00 CET | Blogginlägg
Matinköp är en av de största utgifterna i många hushåll, men det finns sätt att planera dina inköp och samtidigt spara pengar. En av de enklaste metoderna är att använda reklambladen som en guide för att hitta bra erbjudanden och planera dina inköp
Året som gick - dessa varor vill vi köpa när de finns som erbjudande16.12.2022 14:05:43 CET | Pressmeddelande
908.290. Så många gånger har folk i Sverige sökt efter erbjudanden i år via appen eReklamblad. En ökning med över 250% jämfört med samma period förra året. Vi letar efter erbjudanden som aldrig förr. Det visar skarpa siffror från den populära appen eReklamblad som används av över 200 000 svenskar varje månad. Sökningar på kaffe har ökat med 238% sen föregående år och smör har ökat med 412%
I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.
Besök vårt pressrum