Ett beslut i Svenska Ishockeyförbundets disciplinnämnd

Här bifogas ett beslut i Svenska Ishockeyförbundets disciplinnämnd idag, onsdagen den 18 november 2020.

BESTRAFFNINGSÄRENDE

Anmäld:            Lina Ljungblom, MODO Hockey
Matchdatum:     2020-11-14
Mellan:              SDE HF - MODO Hockey, SDHL
Anmälare:         Ludwig Gran
Förseelse:         Abuse of officials
Beslut:               2020-11-18 - 2020-11-28 (3 matcher)

Bifogat finnes beslutet i sin helhet.

Alexander RamsayOrdförande i Svenska Ishockeyförbundets disciplinnämnd

Svenska Ishockeyförbundet först ut med medieanalyser med hjälp av AI-teknik10.11.2020 13:00:00 CETPressmeddelande

Svenska Ishockeyförbundet ingår ett partnerskap med sponsringsbyrån Pack Train med start i december 2020. Samarbetet innebär att Pack Train blir insiktspartner till Svenska Ishockeyförbundet med fokus på varumärkesmätningar, omvärldsbevakning samt medie- och exponeringsanalyser. Partnerskapet omfattar Svenska Ishockeyförbundet varumärke inklusive landslagen, Tre Kronor, Damkronorna och juniorlandslagen, samt förbundets huvudpartners.