Flygcharter till Andorra och Baqueira Beret från Linköping City Airport!

Nu kan du boka vinterns skidresa 2022 till Andorra & Baqueira Beret från Linköping City Airport! Quality Travel flyger återigen från Linköping med en bekväm Airbus 320. Avresor den 20 februari respektive den 20 mars. Öppet köp gäller till den 1 oktober.

Efter ett uppehåll under 2021 välkomnar vi åter Quality Travel till Linköping City Airport 2022! Med en bekväm Airbus 320 flyger ni till pudersnö, fantastisk skidåkning, gnistrande sol, gudomlig mat och sköna spaupplevelser. Vi har två attraktiva avgångar den 20 februari (sportlovet) respektive den 20 mars. Öppet köp gäller till den 1 oktober.

"Dessa avgångar har blivit enormt populära hos östgötarna och många åker tillbaka år efter år. Det är både barnfamiljer, kompisgäng och par som har upptäckt enkelheten att åka på skidresan från sin region och som har upptäckt Andorra som ett skidparadis med aktiviteter för alla i familjen." - Camilla Lejon, VD Linköping City Airport AB

Linköping City Airport - Östergötlands ledande reguljärflygplats.

Vi erbjuder en genväg till världen med upp till tre avgångar per dag med KLM. Från parkering till boarding får du en personlig service i världsklass och i samarbete med Lexus finns en mycket uppskattad business lounge från vilken vi boardar direkt till flygplanet.

Varmt välkomna till oss och upplev enkelheten med att flyga från din egen regionala flygplats!

KLM återupptar direktflyg från Linköping till Amsterdam!16.7.2020 08:04:25 CEST | Pressmeddelande