Hur ser ryssarna på Putin?

I dokumentären "Putins Ryssland" reser den brittiske journalisten David Dimbleby runt i Ryssland för att tala med Putins motståndare och supporters. Hur har Vladimir Putin kunnat styra ett så enormt land så länge? Reportaget har premiär på Axess TV och Play på söndag kl. 21.00.

Senaste gången David Dimbleby var i Ryssland hade Boris Jeltsin just blivit president. Nu möter reportern ett helt annat land.

Han intervjuar bland annat en medaljbelönad tiobarnsfamilj i en av Moskvas förorter, anställda vid Rysslands internationella nyhetskanal RT, Putins före detta talskrivare Abbas Gallyamov och många fler röster från det nya Ryssland.

Originaltitel: Putin's Russia.

Produktion: BBC 2018.