Komedisuccén "Minns Du mig?” förlängs på Lisebergsteatern! Ytterligare sex föreställningar släpps i januari 2018!

2Entertain - Part of Moment Group
Föreställningen MINNS DU MIG? - en komedi om kärlek för evigt/givet med Annika Andersson och Thomas Petersson i huvudrollerna - har gjort succé bland kritiker och publik. Tack vare stor efterfrågan blir detta andra gången det sätts in extraföreställningar på Lisebergsteatern. Biljetterna till ytterligare sex föreställningar släpps idag den 25 oktober.

Lör 20 jan 16.00
Lör 20 jan 19.30
Fre 26 jan 19.30
Lör 27 jan 16.00
Lör 27 jan 19.30

Annika Andersson och Thomas Petersson spelar paret, vars vardagsgång hamnat i trivsam, problemfri, men också helt passionslös lunk. Med överraskande humoristiska situationer ställer pjäsen frågorna: Vad händer när barnen är utflugna, lägenheten är färdigrenoverad och bilen faktiskt går riktigt, riktigt bra? När livet plötsligt rullar på så friktionsfritt som man alltid önskat att det skulle göra - varför börjar då alla funderingar dyka upp?

”Ska du se EN komedi eller teaterpjäs i år – se ’Minns du mig?’ Ska du se två, se ’Minns du mig?’ Två gånger. Det här är faktiskt komedi som tål att analyseras och avnjutas många gånger. Som ett riktigt smart drama!”– Tidningen Kulturen

”Skrattfest med igenkänning, värme och eftertänksamhet”– Göteborgsposten

”En originell liten pärla”– Aftonbladet

”Publiken fullkomligt älskar det” – Ttela

Annika och Thomas får såklart fortsatt sällskap av mångsidige Robin Stegmar som tidigare roat i den hyllade kultföreställningen ”Dixie Comedy Cabaret” tillsammans med Per Andersson, flertalet farser med Thomas Petersson samt i älskade karaktärer tillsammans med Vallarna-gängets buskisföreställningar. Även Joanna Eriksson, känd från humorprogrammet Partaj och även från de humoristiska ICA-reklamerna, gör ensemblen fortsatt sällskap.
Biljetter och mer info på:
 showtic.se/minnsdumig

För mer info eller kontakt med skådespelarna kontakta PR & Beyond:
Helene Wigren: helene.wigren@prbeyond.se tel: 070-7527605 alt.
Cecilia Felix Caballero: cecilia.Felix-Caballero@prbeyond.se tel: 073-9702024

2Entertain producerar musikal, teater, show och konsert. Vi skapar specialbeställd underhållning, förmedlar artister till företagskunder och driver fem teaterarenor. 2Entertain driver också biljettbokningssajten SHOWTIC.se – se mer på 2Entertain och Showtic.

Moment Group är en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin i Norden. Inom koncernen skapas upplevelser för fler än 2 miljoner gäster varje år. Verksamheterna inom Moment Group bedrivs i tre affärsområden med kontor i Göteborg, Stockholm, Köpenhamn, Hamburg, Oslo, Falkenberg och Växjö. Moment Group är noterat på Nasdaq Stockholm, Main Market.

Inom Moment Group återfinns följande bolag och varumärken: 2Entertain, Ballbreaker, China Teatern, Cirkusbygningen, Golden Hits, Hamburger Börs, Hansen, KPH Matbar, Kungsportshuset, Lisebergsteatern, Minnesota Communication, Oscarsteatern, Showtic.se, STAR Bowling, Tickster, The Concept, Vallarnas friluftsteater, Wallmans, Wallmans Group

MOMENT GROUP offentliggör prospekt samt ny finansiell information i samband med noteringen på Nasdaq Stockholm12.10.2018 13:35Pressmeddelande

Den 10 oktober 2018 offentliggjorde MOMENT GROUP AB (publ) ("MOMENT GROUP") att Nasdaq Stockholms bolagskommitté godkänt att MOMENT GROUP:s aktier tas upp till handel på Nasdaq Stockholm. Prospektet som har upprättats i samband med listbytet har idag godkänts och registrerats av Finansinspektionen och finns nu tillgängligt på MOMENT GROUP:s webbplats, www.momentgroup.com, och Finansinspektionens webbplats, www.fi.se.

Nu är det klart - ”En Talk Talk Show” till Hamburger Börs i Stockholm! Stefan Odelberg med gäster som Kristian Luuk, Per Andersson, Shirley Clamp, Andreas Granqvist m.fl.3.10.2018 08:05Pressmeddelande

Populära ”En talk talk show” förlängs och för första gången kommer nu showen till Stockholm och Hamburger Börs! Värden Stefan Odelberg bjuder in några av Sveriges mest folkkära artister till en scenshow som varvas med roliga gnistrande shownummer, intervjuer, ett och annat infall, spännande överraskningar, magi, musik och humor i en delikat förpackning.