Linköping City Airport i samarbete med Lexus Linköping.

Linköping City Airport har skrivit avtal med Lexus Linköping avseende reklamsamarbete på flygplatsen. Fr.o.m. den 15 april kommer flygplatsens nyrenoverade business lounge att heta ”Business Lounge by Lexus Linköping”. Besökare i loungen kommer bl a att märka det genom att engångsmuggar och glas byts ut till högklassiga produkter från Orrefors. Avtalet löper under två år med möjlighet att förlänga till ett tredje.

”Det känns fantastiskt att skriva detta avtal med Lexus Linköping. Det är ett väldigt gott betyg för vårt arbete att skapa en premiumkänsla för alla som reser från vår flygplats och visar även att vår business lounge håller en mycket hög kvalitet. Vi kommer även samarbeta kring olika arrangemang på flygplatsen framöver, säger Camilla Lejon, VD på Linköping City Airport AB”.

”Vi på Lexus är både glada och mycket stolta över att påbörjat samarbetet med Linköping City Airport. Vi är två unika och starka varumärken som gemensamt kommer att stärkas ytterligare. Vi på Lexus ser fram mot en spännande resa”, säger Magnus Nilsson, Försäljningschef Lexus Linköping.