Nu är det klart - ”En Talk Talk Show” till Hamburger Börs i Stockholm! Stefan Odelberg med gäster som Kristian Luuk, Per Andersson, Shirley Clamp, Andreas Granqvist m.fl.

Populära ”En talk talk show” förlängs och för första gången kommer nu showen till Stockholm och Hamburger Börs! Värden Stefan Odelberg bjuder in några av Sveriges mest folkkära artister till en scenshow som varvas med roliga gnistrande shownummer, intervjuer, ett och annat infall, spännande överraskningar, magi, musik och humor i en delikat förpackning.

Hamburger Börs - part of Moment Group

Stockholmspremiären på Hamburger Börs den 29 november gästas av Kristian Luuk och Per Andersson, en kväll där Kristian Luuk skall få den annorlunda uppgiften att själv vara gäst och där Per Andersson är med i Stefans show för andra gången och således har en viss vana i att bli överraskad.

(Se datum och artister nedan)

Under hösten gästas Stefan Odelbergs ”En Talk Talk Show” av flertalet folkkära artister som: Jill Johnsson, Kristian Luuk, Per Andersson, Andreas ”Granen” Granqvist, Thomas Ravelli, Thomas Petersson, Shirley Clamp, Markoolio, Anders Eriksson, Per Fritzell, Linda Bengtzing varvat med musik till DJ Ellinor Terve tillsammans med showvärden Stefan Odelberg med sidekick Okan "Håkan" Cetrez som kommer att ta oss över alla gränserna hela hösten på Trädgårn i Göteborg och på Hamburger Börs i Stockholm. (Se alla datum och artister nedan)

”En Talk Talk show” hade världspremiär 2013 och blev snabbt en av Sveriges populära live talkshower, efter ett års uppehåll 2017 är det nu klart för en ny 5:e säsong 2018 och för första gången i Stockholm. Läs mer via: www.stefanodelberg.com

Biljetter till "En Talk Talk Show" på Hamburger Börs
Gå in på www.hamburgerbors.se eller på telefon 0771-134300.

29 NOVEMBER KRISTIAN LUUK & PER ANDERSSON
En show där Kristian Luuk skall få uppgiften att själv vara gäst och där Per Andersson är med i Stefans show för andra gången och har således har en viss vana i att bli överraskad. Detta blir en allt annat än normal kväll!

5 DECEMBER SHIRLEY CLAMP & ANDREAS ”GRANEN” GRANQVIST
Julspecial med Shirley Clamp och dans kring granen. Ja som ni hör så kommer ju det att bli en snurrande Shirley Clamp och en underbar Andreas Granqvist denna kväll när Stefan Odelberg sätter igång sitt batteri utav magi, show och frågor. Låt er ryckas med, här kommer det att smälla!

(Med reservation för eventuella ändringar)

Pressbilder och ytterligare info via: www.werecki.com

Presskontakt: Rickard Werecki tfn:0707178008 pr@werecki.com

Wallmans Group driver åtta arenor i Norden där sex erbjuder mat- & showupplevelser, Wallmans i Stockholm, Köpenhamn och Oslo, Golden Hits och Hamburger Börs i Stockholms samt Kungsportshuset i Göteborg och två är moderna aktivitetsarenor med tillhörande mat- och dryckesservering, Ballbreaker i Stockholm och STAR Bowling i Göteborg. Inom Wallmans Group produceras även de egna koncepten Wallmans, Golden Hits och The Concept. På Kungsportshuset i Göteborg finns också KPH Matbar - en skandinavisk matupplevelse med smaker från hela världen.

Moment Group är en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin i Norden. Inom koncernen skapas upplevelser för fler än 2 miljoner gäster varje år. Verksamheterna inom Moment Group bedrivs i fyra affärsområden med kontor i Göteborg, Stockholm, Köpenhamn, Hamburg, Oslo, Falkenberg och Växjö. Moment Group är noterat på Nasdaq Stockholm, Main Market.

Inom Moment Group återfinns följande bolag och varumärken: 2Entertain, Ballbreaker, China Teatern, Cirkusbygningen, Golden Hits, Hamburger Börs, Hansen, Intiman, KPH Matbar, Kungsportshuset, Lisebergsteatern, Minnesota Communication, Oscarsteatern, Showtic.se, STAR Bowling, Tickster, The Concept, Vallarnas friluftsteater, Wallmans, Wallmans Group

PREMIÄR FÖR NYA KOMEDIN ”BAGAGE” MED ANNIKA ANDERSSON, GUSTAF HAMMARSTEN, EMMA PETERS OCH ROBIN STEGMAR PÅ LISEBERGSTEATERN!1.2.2019 10:37:50Pressmeddelande

Premiärkväll för romantiska komedin ”Bagage” med Annika Andersson, Gustaf Hammarsten, Emma Peters och Robin Stegmar i huvudrollerna på anrika Lisebergsteatern. Redan före premiären är flertalet extraföreställningar släppta och intresset för årets komedisatsning ”Bagage” är stort och spelas fram till den 30 mars 2019!

MEGASUCCÉ FÖR OLA SALO PÅ RONDO - NU SLÄPPS YTTERLIGARE 5000 BILJETTER1.2.2019 10:12:07Pressmeddelande

Torsdagen den 24 januari hade Ola Salo premiär för sin första egna show "It takes a fool to remain sane" på Rondo i Göteborg. Showen hyllades till skyarna av både publik och press. ”Storslaget, Salo” skriver Aftonbladet och ger showen FYRA PLUS. Även Göteborgs-Posten hyllar showen, ger FYRA FYRAR och skriver bland annat ”Ösigt och tajt”. Pressen är enig, Salo och hans ensemble överträffade alla höga förväntningar på showen. Smålandsposten gav FEM I BETYG och skrev att ”Salo levererade som aldrig förr”. Även DN lovordade showen och skrev ”Träffar rätt i hjärtat”.

Uppdatering avseende 2Entertains satsning på den tysktalande marknaden30.1.2019 15:21:39Pressmeddelande

2Entertains satsning på den tysktalande marknaden avbryts i nuvarande format. Satsningens resultatpåverkan på koncernen under fjärde kvartalet 2018 uppgick till -10 msek och totalt för helåret till -17,8 msek. Arbete pågår med att utröna om förutsättningar finns för att, med mindre risktagande, fortsätta satsningen genom att öppna för ett samarbete med ett av Tysklands största produktionsbolag. Resterande kostnader för satsningen i nuvarande format beräknas uppgå till cirka 3 msek.