Ny kommunikationschef på Fastigo

Kicki Lilliedrake, ny kommunikationschef på Fastigo fr o m 14 oktober.

- Det är med stor glädje vi välkomnar Kicki till oss på Fastigo. Vi står inför en spännande vår med avtalsrörelse och mycket nytt som händer inom organisationen. Att då få in en person med en bred kommunikativ kunskap, nya perspektiv och erfarenheter från fastighetsbranschen känns som en perfekt matchning, säger Mona Finnström, vd på Fastigo – Fastighetsbranschens Arbetsgivarorganisation.

Kicki Lilliedrake har tidigare bland annat arbetat som kommunikationschef på KFO, vikarierande presschef på Bemanningsföretagen, Almega, och kommunikationschef på VVS-företagen. Kicki innehar idag ett uppdrag som ordförande för KIVAB, bolagskoncernen i Värmdö kommun, där bland annat Värmdö bostäder AB ingår.

- Fastigo är sedan många år ett trovärdigt, genuint och tryggt varumärke för mig, och jag ser mycket fram emot att få påverka och att få lära mig mer om just fastighetsbranschens unika villkor, säger Kicki Lilliedrake, ny kommunikationschef på Fastigo från och med den 14 oktober.

Mona Finnström, vd Fastigo

Kicki Lilliedrake, ny kommunikationschef på Fastigo fr o m 14 oktober.
Kicki Lilliedrake, Fastigo, porträtt