OLW förgyller schlagerfesten med nyheter

Lagom till att Sveriges största musiktävling sätter igång presenterar OLW två limited edition-versioner speciellt framtagna för att passa till lördagarna framför tv:n; ”Gyllene Schlagerchips” med smak av havssalt och lök samt ”Heta Hits-chips” med smak av färskost och chili.

Kommer rätt låt att vinna i år och hur kommer programledarna att sköta sina uppgifter? Vilken av de tävlande melodierna får vi höra på alla radiokanaler i sommar och vems scenkläder var egentligen snyggast? Frågorna är många och tids nog får vi svaren. En sak är dock säker, vi vet redan nu vilka chips vi kommer att äta framför tv:n under lördagarna de närmaste veckorna.

- Melodifestivalen är en folkfest som underhåller och engagerar såväl stora som små. Vi på OLW älskar gemenskap, njutning och glädje. Vi tyckte därför att det var extra kul att ta fram två riktigt festliga chips där vi låtit mello-temat genomsyra allt från val av smaker och ingredienser till design och produktnamn, säger Susanne Wibréus, Marknadschef för OLW.

Resultatet är en smakfull chips-upplevelse med glimten i ögat. Chipsens smakkombinationer passar hela familjen och förgyller vilken kall vinterkväll som helst. Två riktiga 12-poängare helt enkelt.

Chipsen finns i butik från vecka 4 och rekommenderat pris är cirka 20 kronor.