Peter Jöback gästar "Allsång på Skansen" i premiärprogrammet den 26 juni!

Den 26 juni kl.09:00 slår "Allsång på Skansen" upp portarna och rusningen till bästa platsen är idag en lika stor klassiker som regnet på midsommar. I år är vi extra glada att den svenska stjärnan Peter Jöback för första gången på fyra år träffar den härliga publiken på plats när han kommer för att sjunga in sommaren med hela svenska folket.

Peter högaktuell med singeln "The Mask" som är hans första studioinspelade låt på 7 år och en försmak på det album som komma skall under hösten. Tonerna från albumet kommer Peter Jöback att ta med sig upp på scenen då han i höst gör sin största egna show hittills "Med Hjärtat Som Insats" med premiär den 20 september på Cirkus i Stockholm. Därefter kan du se den torsdag till lördag under hösten 2018. En alldeles särskild scenföreställning som gett upphov till ett helt nytt begrepp; popteater och som bara går att se denna begränsade spelperiod.

"Med hjärtat som insats” produceras av: 2Entertain, Live Nation, Vicky Nöjesproduktion i samarbete med Sinclair Entertainment.

Lyssna på singeln "The Mask" HÄR

Se intervjun med Peter Jöback sändes 2 juni i SVTs "Sverige!" HÄR

2Entertain producerar musikal, teater, show och konsert. Vi skapar specialbeställd underhållning, förmedlar artister till företagskunder och driver fem teaterarenor. 2Entertain driver också biljettbokningssajten showtic.se – se mer på 2Entertain och Showtic.

Moment Group är en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin i Norden. Inom koncernen skapas upplevelser för fler än 2 miljoner gäster varje år. Verksamheterna inom Moment Group bedrivs i tre affärsområden med kontor i Göteborg, Stockholm, Köpenhamn, Hamburg, Oslo, Falkenberg och Växjö. Moment Group är noterat på Nasdaq Stockholm, Main Market.

Inom Moment Group återfinns följande bolag och varumärken: 2Entertain, Ballbreaker, China Teatern, Cirkusbygningen, Golden Hits, Hamburger Börs, Hansen, KPH Matbar, Kungsportshuset, Lisebergsteatern, Minnesota Communication, Oscarsteatern, Showtic.se, STAR Bowling, Tickster, The Concept, Vallarnas friluftsteater, Wallmans, Wallmans Group

MOMENT GROUP offentliggör prospekt samt ny finansiell information i samband med noteringen på Nasdaq Stockholm12.10.2018 13:35Pressmeddelande

Den 10 oktober 2018 offentliggjorde MOMENT GROUP AB (publ) ("MOMENT GROUP") att Nasdaq Stockholms bolagskommitté godkänt att MOMENT GROUP:s aktier tas upp till handel på Nasdaq Stockholm. Prospektet som har upprättats i samband med listbytet har idag godkänts och registrerats av Finansinspektionen och finns nu tillgängligt på MOMENT GROUP:s webbplats, www.momentgroup.com, och Finansinspektionens webbplats, www.fi.se.

Nu är det klart - ”En Talk Talk Show” till Hamburger Börs i Stockholm! Stefan Odelberg med gäster som Kristian Luuk, Per Andersson, Shirley Clamp, Andreas Granqvist m.fl.3.10.2018 08:05Pressmeddelande

Populära ”En talk talk show” förlängs och för första gången kommer nu showen till Stockholm och Hamburger Börs! Värden Stefan Odelberg bjuder in några av Sveriges mest folkkära artister till en scenshow som varvas med roliga gnistrande shownummer, intervjuer, ett och annat infall, spännande överraskningar, magi, musik och humor i en delikat förpackning.