Peter Jöback gästar "Allsång på Skansen" i premiärprogrammet den 26 juni!

Den 26 juni kl.09:00 slår "Allsång på Skansen" upp portarna och rusningen till bästa platsen är idag en lika stor klassiker som regnet på midsommar. I år är vi extra glada att den svenska stjärnan Peter Jöback för första gången på fyra år träffar den härliga publiken på plats när han kommer för att sjunga in sommaren med hela svenska folket.

Peter högaktuell med singeln "The Mask" som är hans första studioinspelade låt på 7 år och en försmak på det album som komma skall under hösten. Tonerna från albumet kommer Peter Jöback att ta med sig upp på scenen då han i höst gör sin största egna show hittills "Med Hjärtat Som Insats" med premiär den 20 september på Cirkus i Stockholm. Därefter kan du se den torsdag till lördag under hösten 2018. En alldeles särskild scenföreställning som gett upphov till ett helt nytt begrepp; popteater och som bara går att se denna begränsade spelperiod.

"Med hjärtat som insats” produceras av: 2Entertain, Live Nation, Vicky Nöjesproduktion i samarbete med Sinclair Entertainment.

Lyssna på singeln "The Mask" HÄR

Se intervjun med Peter Jöback sändes 2 juni i SVTs "Sverige!" HÄR

2Entertain producerar musikal, teater, show och konsert. Vi skapar specialbeställd underhållning, förmedlar artister till företagskunder och driver fem teaterarenor. 2Entertain driver också biljettbokningssajten showtic.se – se mer på 2Entertain och Showtic.

Moment Group är en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin i Skandinavien. Inom koncernen skapas upplevelser för fler än 2 miljoner gäster varje år. Verksamheterna inom Moment Group bedrivs i fyra affärsområden med kontor i Göteborg, Stockholm, Köpenhamn, Hamburg, Oslo, Falkenberg och Växjö. Moment Group är noterat på Nasdaq Stockholm, Main Market.

Inom Moment Group återfinns följande bolag och varumärken: 2Entertain, Ballbreaker, China Teatern, Cirkusbygningen, Golden Hits, Hamburger Börs, Hansen, Intiman, KPH Matbar, Kungsportshuset, Lisebergsteatern, Minnesota Communication, Oscarsteatern, Showtic.se, STAR Bowling, Tickster, The Concept, Vallarnas friluftsteater, Wallmans, Wallmans Group

Danny är tillbaka med ny scenshow på The Theatre, Gothia Towers i höst28.3.2019 15:19:37 CETPressmeddelande

Efter tre utsålda säsonger på Hamburger Börs i Stockholm och Gothia Towers i Göteborg (The Theatre) med sin publik- och kritikerhyllade show NU, så har Danny haft ett publikt uppehåll i närmare 2 år. Detta för att ladda batterierna till nästa stora show – ”The Run(a)way show”. En modern popshow med ett helt nytt scenuttryck, som kommer att ha urpremiär på The Theatre i GÖTEBORG den 31 oktober 2019.