QUINTA DO VALLADO RESERVA FIELD BLEND

Tillfällig nyhet! Quinta do Vallado är en av de producenter som satt Portugal på vinkartan. Den 9 september släpps Quinta do Vallado Reserva Field Blend 2018 i Systembolagets tillfälliga sortiment. Det här är ett lysande exempel på producentens storhet. Artikelnummer är 94633 och priset är 349 kronor per butelj.

LE BEAUJOLAIS NOUVEAU EST ARRIVÉ! ÅRETS SKÖRD FRÅN DOMAINES PIERRE-MARIE CHERMETTE14.11.2022 08:57:16 CET | Pressmeddelande

Le Beaujolais Nouveau est arrivé! Äntligen är det åter dags för det lätta men traditionstunga vinet från den fantastiska producenten Domaines Pierre-Marie Chermette. Beaujolais Nouveau är årets skörd och kan inte köpas förrän tredje torsdagen i november varje år. Du kan dock beställa detta vin från och med måndag den 14 november, för att hinna få det i tid till din butik. Artikelnumret är 53873 och priset är 149 kronor per butelj.