Socialdemokraterna presenterar nya förslag kring arbetskraftsinvandring

Partiordföranden Stefan Löfven och den arbetsmarknadspolitiska talespersonen Ylva Johansson håller en pressträff på onsdag för att presentera nya förslag kring arbetskraftsinvandringen.

Tid: Onsdag 18 april klockan 11:00.
Plats: Socialdemokraternas partikansli, Sveavägen 68

Insläpp från 10.30. Medtag presslegitimation.

Pressekreterare:

Jonatan Holst, pressekreterare hos Stefan Löfven, 070-227 85 35

Natalie Sial, pressekreterare hos Ylva Johansson, 072-520 54 49

Daglig pressbriefing under EU-valrörelsen15.5.2019 13:00:00 CESTPressinbjudan

Med start torsdag den 16 maj till valdagen håller Socialdemokraterna dagliga morgonbriefar för press och media. Träffarna kommer att hållas av EU-minister Hans Dahlgren och socialminister Lena Hallengren tillsammans med kandidater och gäster. Under morgonbriefarna kommer de att kommentera aktuella nyhetshändelser samt presentera nyheter inför valet till Europaparlamentet. Det bjuds på kaffe och smörgås. På torsdag morgon kl. 08:00 bjuder EU-minister Hans Dahlgren och socialminister Lena Hallengren in till den första morgonbriefen. Där kommer de att presentera en nyhet. Tid: Torsdag 16 maj kl. 08.00 Plats: Sveavägen 68 Presslegitimation krävs. Kommande pressbriefar hålls kl 8.00 på Sveavägen 68:16 maj17 maj20 maj21 maj22 maj23 maj24 maj25 maj Presskontakt: Socialdemokraternas pressjour, 08 - 700 26 83, press@socialdemokraterna.se