ProAd

ProAd Sweden AB grundades i Malmö år 2006 och erbjuder cross-media med bred variation inom digital annonsering med fokus på kvalité och professionalitet. Vi är medlemmar i IAB, Interactive Advertising Bureau – världens ledande branchorganisation för digital och interaktiv marknadsföring och är certifierade enligt deras Gold Standard. För mer information, se www.proad.se

ProAd lanserar marknadsplats för influencers2.11.2022 09:30:00 CET | Pressmeddelande

Gasellföretaget ProAd fortsätter att utöka sin verksamhet och lanserar nu en marknadsplats för sina profiler. Marknadsplatsen fungerar som en integrerad e-handelslösning och förlängning av influencerns hemsida och ger ProAds profiler möjlighet att nå ut med sina produkter direkt till sina målgrupper. Först ut är Camilla Hamid som nyligen lanserat en doseringstratt avsedd för bakning och matlagning och vars kollektion inom kort kommer att kompletteras med ytterligare produkter

Camilla Hamid lanserar kollektion av produkter för bakning och matlagning – första släppet specialdesignad doseringstratt19.10.2022 13:04:03 CEST | Pressmeddelande

Receptkreatör, influencer, matlagningsprofil, TV-stjärna, författare, hemkunskapslärare och podd-profil, bland annat - Camilla Hamid har onekligen många strängar på sin lyra. Nu adderar hon ännu en titel och lanserar en specialdesignad doseringstratt avsedd för att underlätta vid bakning och matlagning. Doseringstratten, som är i tillverkad i rostfritt stål med avtagbart trähandtag som pryds av Camilla Hamids signatur, är den första produkten i en kommande kollektion och säljs exklusivt via hennes prisbelönta blogg My Kitchen Stories.