TXOne Networks

• TXOne Networks

OT-cybersäkerhetsleverantören TXOne Networks utökar sin närvaro i Europa13.4.2022 10:15:00 CEST | Pressmeddelande

Taipei/Eindhoven, 13 april 2022 – TXOne Networks, en global ledare inom ICS och industriell IoT-säkerhet (IIoT), stärker sin närvaro och utökar sitt team i Europa. Med det nya teamet och ett nytt kontor på High Tech Campus (HT5) i Eindhoven, utökar det snabbväxande företaget kanalaktiviteter och kundsupport i den europeiska regionen. TXOne Networks grundades 2019 som ett joint venture mellan Trend Micro och Moxa och har utvecklats till ett eget varumärke med fokus på adaptiva ICS/IIoT-cybersäkerhetslösningar för OT-miljön (Operational Technology). Företaget är banbrytande när det gäller att bygga konceptet "OT Zero Trust Cybersecurity" för att skydda sina kunders kritiska IT-infrastrukturer och industriella miljöer mot cyberhot. För att ytterligare förbättra sin kundservice och lösningsportfölj i Europa, bygger TXOne Networks upp ett särskilt kanal- och marknadsföringsteam för regionen. Christophe Strauven, Business Development Director Europe på TXOne Networks, har förstärkt sitt regi
  • TXOne Networks