Adform-logo

Adform

Adform är den mest kraftfulla och säkra medieköpsplattformen i världen.

Med över 20 års erfarenhet av att leverera exceptionell service och banbrytande teknologiska lösningar möjliggör Adform för stora varumärken, byråer och publicister att skapa, köpa och sälja digital annonsering på en global skala.

Efter att ha tänjt på gränserna genom förstärkt intelligens och en branschledande identitetslösning har Adform konsekvent förändrat spelplanen för digitala annonsörer.

• Adform

Adform utser medieprofilen Stefan Szczepanski till Sverigechef för att leda tillväxten på den svenska marknaden19.2.2024 07:25:53 CET | Pressmeddelande

Adform, ett ledande globalt adtechföretag, är stolta över att meddela utnämningen av medieprofilen Stefan Szczepanski till deras nya Sverigechef. Med en omfattande erfarenhet på över 13 år inom mediebranschen och en djup förståelse för dess dynamik är Stefan redo att driva Adforms strategiska initiativ och stärka dess position i branschen.

Marknadschefens nyckelroll i AI- och datarevolutionen1.2.2024 12:53:00 CET | Nyheter

I rådande lågkonjunktur står marknadschefer inför en dubbel utmaning: att optimera intäkter samtidigt som de håller kostnaderna nere. Att ständigt anpassa sig, driva transformation och säkerställa tillväxt är fortsatt ett måste. Det kräver tid, mod, kreativitet och förståelse för marknadsavdelningens roll, marknadens behov och teknologins möjligheter. Men de som tar tillfället i akt och vågar satsa när andra håller tillbaka och sparar, kan uppleva dubbel utväxling på sin investering och skaffa sig ett betydande försprång.

Digitala annonsörer - dags att gå med i det nya normala!7.11.2023 07:42:00 CET | Nyheter

Adform anställer ny Sverigechef som ska guida kunderna genom det nya teknikskiftet9.6.2023 08:32:00 CEST | Pressmeddelande

Ellinor Axell tidigare högt uppsatt chef på Meta ansluter till Adform som ny Sverigechef. Hon har stor erfarenhet av affärsutveckling för stora annonsörer i Sverige och Norden, både på lokal och global nivå. Hon har en djup förståelse för kundernas behov och utmaningar, speciellt när det gäller det nya teknikskiftet. Genom rekryteringen stärker Adform sin position på den svenska marknaden och fortsätter sitt engagemang att erbjuda värdeskapande adtech-lösningar för sina kunder.

Adform är den mest kraftfulla och säkra medieköpsplattformen i världen.

• Adform