Nu är festen tillbaka på Golden Hits

I år har Golden Hits varit en av Sveriges mest uppskattade nöjeshus i över 30 år. Nattklubben hette från början Golden Days, men det var först 1992 som Hasse Wallman tog över lokalerna och döpte huset till Golden Hits. Kungsgatan 29 har sedan dess varit det givna valet för en lyckad kväll ute på stan.

2Entertain part of Moment Group

Golden Hits är inte bara känd för sin nattklubb men också för sin underhållning.
Som namnet antyder så handlar allt om hits. Det finns tre dansgolv där husets DJ’s bjuder på allt från schlager till rock, Stockholms populäraste karaoke och två scener till där gästerna kan lyssna till Golden Hits fantastiska artister. Kvällen blir en kombination av mat och dryck tillsammans med hits och underhållning hela natten lång. På Golden Hits är det ”Fun Dining” och inte Fine Dining som gäller. Golden Hits serverar maten du gärna vill dela med dig av på Instagram, samtidigt som du skrattar åt kockarnas uppfinningsrika och humoristiska meny.

- Vi på Golden Hits tycker att förfesten utan tvekan är den roligaste delen av en utekväll. Därför har vi inför den här säsongen skapat en enda lång förfest så att festen aldrig behöver ta slut. Med andra ord, så är det som det alltid brukar vara på Stockholms roligaste fest. Allt är sig likt, men ändå inte, då vi den här säsongen har satsat lite extra för att överraska våra gäster, säger Ola Grönberg, producent.

Sjunger du dina favorithits i duschen, skrålar dem i bilen eller driver du dina arbetskollegor till vansinne när du alltid nynnar på den senaste radiohiten? På Golden Hits sjunger gästerna med i låtarna vi älskar, glömt bort eller hoppades på att förtränga. Fredagen den 26 augusti öppnar Golden Hits upp dörrarna igen. Ett tillfälle att umgås med familj, vänner och kollegor över en rolig kväll med allt från fniss till gapskratt, spontandans och ett hejdlöst firande.

Biljettsläpp den 5 maj, med showpremiär den 26 augusti.

För pressbilder, klicka här.
För mer information om showen samt biljetter besök Showtic.se

För mer information och övriga frågor, vänligen kontakta:
Hanna Källerteg, presskontakt Micael Bindefeld AB
hanna.kallerteg@bindefeldab.se

070-181 59 71http://www.momentgroup.com/

SLiCE - Ping. Pong. Pizza. Öppnar i Göteborg & Malmö i vår!15.2.2024 14:22:22 CET | Pressmeddelande

Pingis har alltid legat Sverige varmt om hjärtat. En ofattbar mängd vunna mästerskap genom åren har skapat pingislegender och cementerat Sverige på den internationella pingiskartan. Vi vill plocka upp stafettpinnen. Eller pingisracketen om vi ska vara noga. Vi vill göra pingis tillgängligt för alla, och hålla det på en nivå som bjuder in till lek eller allvar, själv eller i grupp, dag eller kväll. Det ska bara vara att plocka upp ett racket och serva. Eller ta ett par pizzaslices, en kall öl och bara kolla på.

Starkt resultat i en utmanande tid - bokslut 2023 presenterat9.2.2024 09:39:28 CET | Pressmeddelande

Vi summerar 2023 till det finansiellt starkaste året i koncernens historia! Med stolthet konstaterar jag att alla våra verksamheter presterar positiva resultat och lyckas väl med att parera i den osäkra omvärld vi lever i. Trots alla utmaningar har vi under året även utvecklat två nya koncept. Återigen gläds jag över den bredd av verksamheter och allt engagemang vi har i koncernen och som så tydligt visar att tillsammans är vi starkare.