Spark & Grow

Att skapa ett hållbart arbetsgivarvarumärke - 7 saker som gör skillnad

Dela

Att skapa ett hållbart arbetsgivarvarumärke är avgörande för att nå rätt talanger och behålla de som ger företaget tillväxt och högt engagemang. Här för du sju tips på hur du skapa effekt och göra skillnad

Denna guide är till för dig som vill ha de senaste trenderna och hur du kan arbeta med ditt arbetsgivarvarumärke för att göra det starkare.

Två fördelar med guiden:

  • Enkel att läsa – lätt förstå vad employer brand är och vad du gör för att förbättra det.
  • Ger dig tips – konkreta och förståeliga.

Några av höjdpunkterna:

  1. Fokusera på värderingar
  2. Använd storytelling
  3. Utnyttja framtida teknik till din fördel


Jobba med ditt employer brand för att attrahera och behålla talangerna du vill – börja med att ladda ner guiden idag! 

Här hittar du guiden

Nyckelord

Kontakter

Dokument

Länkar

Om oss

Spark & Grows passion ligger i att tillsammans med företag och organisationer identifiera, utveckla och stärka det som är unikt för varumärket. Vi har många års erfarenhet av och spetskompetens inom marknadsföring, HR, automation och säljdrivande kommunikation och vi erbjuder både tjänster inom marknadsföring och inom HR. Målet är att du ska stärka din marknadsposition, skapa en bra arbetsplats och få rätt förutsättningar på plats för att skapa framgång.

Följ Spark & Grow

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Spark & Grow

Spark & Grow lanserar Employer Movement – vill förändra arbetsgivarvarumärkets framtid6.5.2025 14:15:00 CEST | Pressmeddelande

Synen på employer branding håller på att förändras i grunden. Spark & Grow lanserar nu Employer Movement, ett banbrytande initiativ som tar företagens arbete med arbetsgivarvarumärket, från långa strategidokument och tungrodda processer till faktisk handling, aktivering och konkret förändring. Allt för att skapa lönsam framåtrörelse och ett holistiskt varumärke som förtjänar en plats i både medarbetarnas och kundernas liv.

Isabella Löwengrip och Sheila Arnell: ”Nu ändrar vi format och blir ännu mer tillgängliga”15.11.2024 16:54:11 CET | Pressmeddelande

Varje vecka lockar entreprenören Isabella Löwengrip och bästa vännen tillika yogaprofilen Sheila Arnell tusentals lyssnare till sin podd, Isabella söker Sheila. Sedan 2020 bjuder de in följarna till personliga samtal om alltifrån känslan av att vara sårbar och otillräcklig, till framtidsdrömmar, hälsotips och vardagssituationer. Den 17 november släpper duon för första gången sin podd i nytt format; vodcast.

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye