Spark & Grow

Att skapa ett hållbart arbetsgivarvarumärke - 7 saker som gör skillnad

Dela

Att skapa ett hållbart arbetsgivarvarumärke är avgörande för att nå rätt talanger och behålla de som ger företaget tillväxt och högt engagemang. Här för du sju tips på hur du skapa effekt och göra skillnad

Denna guide är till för dig som vill ha de senaste trenderna och hur du kan arbeta med ditt arbetsgivarvarumärke för att göra det starkare.

Två fördelar med guiden:

  • Enkel att läsa – lätt förstå vad employer brand är och vad du gör för att förbättra det.
  • Ger dig tips – konkreta och förståeliga.

Några av höjdpunkterna:

  1. Fokusera på värderingar
  2. Använd storytelling
  3. Utnyttja framtida teknik till din fördel


Jobba med ditt employer brand för att attrahera och behålla talangerna du vill – börja med att ladda ner guiden idag! 

Här hittar du guiden

Nyckelord

Kontakter

Dokument

Länkar

Om oss

Spark & Grows passion ligger i att tillsammans med företag och organisationer identifiera, utveckla och stärka det som är unikt för varumärket. Vi har många års erfarenhet av och spetskompetens inom marknadsföring, HR, automation och säljdrivande kommunikation och vi erbjuder både tjänster inom marknadsföring och inom HR. Målet är att du ska stärka din marknadsposition, skapa en bra arbetsplats och få rätt förutsättningar på plats för att skapa framgång.

Följ Spark & Grow

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Spark & Grow

Spark & Grow utmanar traditionella konventioner inom Employer Branding med projektet "Meliva - Med hjärtat på rätt plats"8.4.2024 17:12:22 CEST | Pressmeddelande

Spark & Grow har utmanat standarden för employer branding i Sverige genom att deras innovativa projekt "Meliva - Med hjärtat på rätt plats" nu tävlar i toppen av den ansedda tävlingen Employer Brand SM, Magnet Awards inom kategorin Kultur & Engagemang. Detta erkännande understryker byråns förmåga att skapa engagerande arbetskulturer på ett kostnadseffektivt, transparent och tidsbesparande sätt.

Företag som ghostar sina kunder - en skamfläck på nätet13.10.2023 11:43:00 CEST | Blogginlägg

Vi lever i en digital era där nästan allt vi gör sker online. Vi shoppar, kommunicerar, lär oss och mycket mer via internet. Men det finns en företeelse som blivit allt vanligare, och som kan vara otroligt frustrerande – nämligen när företag "ghostar" sina potentiella kunder. De flesta är bekanta med termen när det kommer till dejting, men tyvärr har fenomenet hittat sin väg även in i företagsvärlden.

Konsten att vara en bra beställare av kommunikation27.9.2023 09:33:00 CEST | Blogginlägg

Som marknadschef ställs du ständigt inför utmaningen att kommunicera ditt företags värdeerbjudande på ett sätt som engagerar och når rätt målgrupp. Ett av de mest effektiva sätten att göra detta på är genom välgenomtänkta kommunikationskampanjer. Men att vara en bra beställare av dessa kampanjer kan vara svårare än man tror. Varför är det så? Och hur kan du som marknadschef förbättra ditt arbete i den här rollen?

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye