Spark & Grow

eGuide: 5 KPI som visar resultatet av säljdrivande marknadsföring

Dela

Förstå resultatet av säljdrivande marknadsföring med KPI:er + räkneexempel

Jag har designat denna guide för att den ska vara:
✅ Lättläst – inga komplicerade termer utan bara raka rör.
✅ Inspirerande – för att tända den där gnistan för ditt företags framtid.
✅ Användbar – konkret information som du direkt kan tillämpa i ditt dagliga arbete.

Några av höjdpunkterna:
1️⃣ De 5 mest centrala KPI:erna som varje marknadsförare bör känna till.
2️⃣ Belysning av "Vanity metrics" - varför vissa mätetal faktiskt inte tillför något verkligt affärsvärde.
3️⃣ Insikter om kvalitet kontra kvantitet när det gäller att attrahera leads.
4️⃣ En tydlig mattelektion – så att du enkelt kan räkna ut dina egna KPI:er.
5️⃣ En ordlista med vanligt förekommande termer inom marknadsföring och försäljning – perfekt för både nybörjare och proffs!

Förvandla dina marknadsföringsinsatser till faktiska affärsresultat – börja med att ladda ner eGuidev idag! 🔥🚀📈

Här hittar du guiden

Trevlig läsning!

Nyckelord

Kontakter

Länkar

Om oss

Spark & Grows passion ligger i att tillsammans med företag och organisationer identifiera, utveckla och stärka det som är unikt för varumärket.

Vi har många års erfarenhet av och spetskompetens inom marknadsföring, HR, automation och säljdrivande kommunikation och vi erbjuder både tjänster inom marknadsföring och inom HR. 

Målet är att du ska stärka din marknadsposition, skapa en bra arbetsplats och få rätt förutsättningar på plats för att skapa framgång.

Följ Spark & Grow

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Spark & Grow

Spark & Grow lanserar Employer Movement – vill förändra arbetsgivarvarumärkets framtid6.5.2025 14:15:00 CEST | Pressmeddelande

Synen på employer branding håller på att förändras i grunden. Spark & Grow lanserar nu Employer Movement, ett banbrytande initiativ som tar företagens arbete med arbetsgivarvarumärket, från långa strategidokument och tungrodda processer till faktisk handling, aktivering och konkret förändring. Allt för att skapa lönsam framåtrörelse och ett holistiskt varumärke som förtjänar en plats i både medarbetarnas och kundernas liv.

Isabella Löwengrip och Sheila Arnell: ”Nu ändrar vi format och blir ännu mer tillgängliga”15.11.2024 16:54:11 CET | Pressmeddelande

Varje vecka lockar entreprenören Isabella Löwengrip och bästa vännen tillika yogaprofilen Sheila Arnell tusentals lyssnare till sin podd, Isabella söker Sheila. Sedan 2020 bjuder de in följarna till personliga samtal om alltifrån känslan av att vara sårbar och otillräcklig, till framtidsdrömmar, hälsotips och vardagssituationer. Den 17 november släpper duon för första gången sin podd i nytt format; vodcast.

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye