Elon Ljud & Bild öppnar i Solna Centrum

Elon är idag en av Nordens största butikskedjor för hemelektronik och vitvaror med över 400 butiker. Kedjans butikskoncept Elon Ljud & Bild erbjuder ett brett sortiment inom mobiltelefoni och utvalda produkter inom hemelektronik. I mitten av april är öppningen planerad av en ny och fin butik precis innanför en av Solna Centrums större entréer som du når direkt från parkeringsdäcket. Butiken kommer vara cirka 89 kvadratmeter stor.

Solna Centrum Alecta Fastigheter

- Vi ser verkligen fram emot att öppna vår nya butik i Solna Centrum och kunna erbjuda Solnaborna vårt breda utbud och personliga rådgivning inom mobil, tv, bredbands abonnemang från alla stora aktörer samt lagning av mobiltelefoner på plats i butiken, säger Ozan Kizil, Butiksägare Elon Ljud & Bild Solna Centrum.

Kedjans click & collect-koncept kommer erbjudas i butiken vilket innebär att kunderna kommer få tillgång till hela utbudet hos Elon Ljud & Bild. Butiken kommer även erbjuda reparation av smartphones och surfplattor oavsett märke och modell direkt i butiken.

- Med Elon Ljud & Bild på plats förstärks och breddas Solna Centrums handelsutbud ytterligare, vilket vi som centrumledning såklart är väldigt glada över och i linje med vårt mål att ha ett varierat utbud som svarar upp mot våra besökares behov, säger Pernilla Andersson, Centrumchef Solna Centrum på Alecta Fastigheter.

Vid frågor till Elon Ljud & Bild, vänligen kontakta

Ozan Kizil, Butiksägare Elon Ljud & Bild Solna Centrum
Telefon: 072 974 95 55
ozan.kizil@elonljudbild.se

Alecta Fastigheter
Ladda ned bild

Solna Centrum ägs och förvaltas sedan den 1 februari 2022 av Alecta Fastigheter. Solna Centrum erbjuder ett stort utbud av butiker och restauranger som löser de flesta av Solnabornas behov i vardagen.

Följ Solna Centrum

Senaste pressmeddelandena från Solna Centrum