Mikael Damberg talar i Norrköping och Linköping på första maj

Socialdemokraternas ekonomiskpolitiska talesperson talar i Norrköping och Linköping på första maj. Årets första maj-firande sker under parollen ”Gemensamt ansvar för Sverige”.

Program Norrköping

11.00 Samling vid Platinum Cars Arena

11.45 Avmarsch demonstrationståg

12.30 Tal och aktiviteter på Holmentorget

Program Linköping

14.30 Avmarsch från Borggården

15.00 Tal i Sankt Larsparken

Angelica Vallgren, pressekreterare hos Mikael Damberg
+46 76 555 93 12, angelica.vallgren@socialdemokraterna.se

Tobias Baudin på valturné - besöker Bromölla, Östra Göinge och Hörby15.5.2024 14:30:00 CEST | Pressmeddelande

Med anledning av det stundande EU-valet besöker Socialdemokraternas partisekreterare Tobias Baudin under morgondagen Skåne och kommunerna Bromölla, Östra Göinge och Hörby. Dagen inleds med ett verksamhetsbesök på det nybyggda äldreboendet Brogården följt av besök på Ottossons truck och Sibbhultsverken. Dagen avslutas med kampanjande inför det stundande EU-valet då partisekreterare deltar under två dörrknackningar.