Mikael Damberg besöker Eskilstuna och Katrineholm

Fredag den 3 maj besöker Mikael Damberg Eskilstuna samt Katrineholm. I Eskilstuna inleds besöket på S:t Eskils gymnasium och avslutas med Handels invigning av nya lokaler. I Katrineholm träffar Damberg elever på Duveholmgymnasiet, innan dagen avslutas med dörrknackning.

Program Eskilstuna
9.45-11.50     S:t Eskils gymnasium, Smedjegatan 3.
Mikael Damberg träffar elever från åk 3 för att bland annat tala om det stundande EU-valet.

12.00-13.00   Invigning av Handels nya lokaler, Gredbyvägen 18

Program Katrineholm
13.55-15.00   Duveholmsgymnasiet, Västgötagatan 37
Träff med elever på samhällsvetarlinjen.

15.15-16.30 Dörrknack i kvarteret Rosenbusken, Kungsgatan 13

Presskontakt
Angelica Vallgren, pressekreterare hos Mikael Damberg, 076-555 93 12, angelica.vallgren@socialdemokraterna.se

Tobias Baudin på valturné - besöker Bromölla, Östra Göinge och Hörby15.5.2024 14:30:00 CEST | Pressmeddelande

Med anledning av det stundande EU-valet besöker Socialdemokraternas partisekreterare Tobias Baudin under morgondagen Skåne och kommunerna Bromölla, Östra Göinge och Hörby. Dagen inleds med ett verksamhetsbesök på det nybyggda äldreboendet Brogården följt av besök på Ottossons truck och Sibbhultsverken. Dagen avslutas med kampanjande inför det stundande EU-valet då partisekreterare deltar under två dörrknackningar.