"Framåt (tack & förlåt)" - Sven Ingvars på turne med ny musik i bagaget

Trots pamdemi blev förra året hektiskt för Sven Ingvars. Man släppte ny musik, gav ut en ny uppmärksammad bok, var husband i På Spåret och gästades av bl a Molly Sanden, turnérade när tillfälle gavs bland mycket annat.

2022 har inletts i samma rasande tempo. Just nu befinner de sig i slutet av en den vårturné som har tagit dem från Luleå till Malmö Arena. Sen väntar ett par veckors återhämtning innan sommarturnén drar igång. Däremellan släpps nya singeln ”Framåt (tack & förlåt)”, en låt skriven av bandets sångare Oscar Magnusson. Under våren har man spelat låten live till publikens stora förtjusning.

Lyssna här på nya singeln "Framåt (tack & förlåt)"

Se Sven Ingvars live på följande platser framåt.

27 maj Karlstad, Scalateatern

30 okt Uppsala, UKK
6 nov Linköping, Konsert & Kongress
11 nov Nyköping, Culturum

För mer information och kontakt med Sven Ingvars, hör av dig till oss.

Foto: Jakob Ekendahl

PERSONLIGT med Sven Ingvars - En intim konsertupplevelse på Sliperiet26.8.2022 09:10:00 CEST | Pressmeddelande