Friends Agenda

Friends Agenda rekryterar Nackas kommunikationschef

Friends Agenda förstärker sitt kunderbjudande med att rekrytera Anna Trygg, tidigare kommunikationschef i Nacka kommun. Anna går in som seniorkonsult och kommer jobba med flera av byråns kunder.

– Vi är väldigt glada över att ha knutit till oss Anna Trygg. Anna är en senior kraft med gedigen erfarenhet av kommunikation, ledarskap och utveckling inom den kommunala sektorn och i stora komplexa organisationer. Vi har följt hur Nacka kommuns kommunikation har utvecklats de senaste åren och är imponerade av det vi har sett. Det blir ett välkommet tillskott till befintliga och nya uppdragsgivare, säger Sibel Wolff, vd Friends Agenda.

Anna började på Friends Agenda den 10 januari.

– Jag är glad och stolt över att bli en del av det proffsiga gänget på Friends Agenda. Efter att ha drivit utveckling i nära fem år i Nacka kommun känns det spännande att återigen kliva in i konsultrollen och bidra till nya och gamla kunders framgång, säger Anna Trygg.

– Vi erbjuder våra kunder senior erfarenhet och handfast stöd som säkrar att ord blir handling och effektiv påverkan som skapar tydligt värde. En kombination som är väldigt efterfrågad och som gör att vi kommer att rekrytera flera nya medarbetare under året, säger Mattias Andersson, arbetande styrelseordförande i Friends Agenda.

Friends Agenda startade år 2009 och har vid fyra tillfällen fått Regis utmärkelse Årets Byrå i kategorin PR- och kommunikation, senast förra året.

Friends Agenda
Åsögatan 115

KRIS - FÖRÄNDRING - FÖRNYELSE

Friends Agenda är en PR- och kommunikationsbyrå som erbjuder rådgivning och rätt resurser för kommunikationsdriven verksamhetsutveckling.

Vi erbjuder partnerskap och effektivt stöd i kris, i förändringsarbete och skapar långsiktigt värde genom att öka förståelse, förtroende och på så sätt skapa nya möjligheter för dig som kund.

Följ Friends Agenda

Senaste pressmeddelandena från Friends Agenda

Trots mardrömsstart för ny vd - 2020 ett lärorikt och lönsamt år10.3.2021 12:17:37 CET | Nyheter

Strax efter att Sibel Wolff klivit på som ny vd för PR- och kommunikationsbyrån Friends Agenda i februari 2020 inledde pandemin sin förödande världsturné. – För mig som nytillträdd vd var det en mardrömsstart, säger Sibel Wolff. Covid-19 och pandemin har varit en tragisk hemsökelse för världen men krisen har samtidigt utvecklat oss till en bättre byrå, vilket nomineringen till Årets Byrå är en bekräftelse på.