Grävarbete begränsar framkomligheten i centrala Katrineholm

På grund av underhållsarbete av fjärrvärmenätet i centrala Katrineholm, kommer framkomligheten i trafiken att bli begränsad. Området som berörs är korsningen Storgatan och Bievägen. Arbetet startar på måndag den 11 november och beräknas pågå fram till fredagen den 6 december.

Bild: De röda strecken markerar var det kan uppstå störningar i trafiken.

Marcus Mannsbart, avdelningschef Distribution, Katrineholm Fjärrvärme, 0150-579 69
marcus.mannsbart@tekniskaverken.se

Bild: De röda strecken markerar var det kan uppstå störningar i trafiken.

Tekniska verken är en del av drygt 230 000 privat- och företagskunders vardag och vi levererar tjänster som gör livet enklare. Vi erbjuder elnät, belysning, vatten, fjärrvärme, fjärrkyla, hantering av avfall, bredband, biogas, effektiva energilösningar och elhandel. Vår vision är att bygga världens mest resurseffektiva region och tillsammans med våra kunder är vi på rätt väg. Välkommen att läsa mer på tekniskaverken.se