Helt unik presentbok för alla livets högtider

Idag kommer Boken som öppnas i framtiden. Det är en underhållande och högaktuell frågebok som hjälper läsaren att föreställa sig hur livet och världen kommer att utvecklas. När boken är ifylld försluts den för att senare överraska med allt som blivit verklighet. Med sin nya bok vänder sig författarna Mats och Susan Billmark till alla som är nyfikna på framtiden.

”Det är en helt ny take på de personliga presentböckerna”, säger förlagschef Claes Ericson. ”Den här boken är några timmars rolig och tankeväckande sysselsättning som förvandlas till en spännande framtidsprofetia i bokhyllan.”

Var och hur kommer du att bo? Har du ett inopererat chip i stället för betalkort? Har forskarna upptäckt liv i universum? Kommer ingen längre att behöva ta körkort?

Boken som öppnas i framtiden innehåller underfundiga frågor och genomtänkta svarsalternativ som hjälper läsaren att ringa in sina framtidsdrömmar och formulera affirmationer som gör att förväntningarna får lättare att slå in. Det är underhållning som passar för alla åldrar och som blir till ett minne för livet när boken fyllts i och förslutits med den medföljande plomberingen. Läsaren bestämmer själv när boken ska öppnas igen och kan då låta sig överraskas av vad som blivit verklighet.

”Av alla böcker vi skrivit, är den här den absolut roligaste och mest finurliga”, säger Mats och Susan Billmark. ”Det är en lika bra gåva till bröllopsparet som födelsedagsbarnet, konfirmanden, studenten eller dig själv!”

Mats och Susan Billmark har flera framgångsrika böcker bakom sig. Succéböckerna i Lär dig leva-serien och Boken om mitt liv är några av deras storsäljare som rönt mycket uppmärksamhet.

För intervjuförfrågningar och recensionsexemplar vänligen kontakta:
Fanny Wetterdal, Bookmark förlag

Boken som öppnas i framtiden
Mats och Susan Billmark. Foto: Anna-Lena Ahlström

Årets viktigaste böcker: Vårt år och Mitt år för både dig och familjen17.11.2021 14:25:08 CET | Pressmeddelande

Nu släpps årets mest interaktiva och kreativa böcker, "Mitt år: För allt som hänt och allt du drömmer om", och "Vårt år: Familjens bok för hela året". Böckerna är de perfekta julklapparna till en själv, familjen eller någon man bryr sig om. Med fokus på året som gått och året som kommer blir det enkelt att sammanfatta, blicka inåt och planera för sina egna och familjens drömmar. En sida i taget.