Olycka på Kraftvärmeverket

En olycka inträffade vid 9.30 på Kraftvärmeverket i Linköping. För mer information kontakta polisens pressjour 010-56 92 366

Tekniska verken är en del av 240 000 privat- och företagskunders vardag och vi levererar tjänster som gör livet enklare. Vi erbjuder elnät, belysning, vatten, fjärrvärme, fjärrkyla, hantering av avfall, bredband, biogas, effektiva energilösningar och elhandel. Vår vision är att bygga världens mest resurseffektiva region och tillsammans med våra kunder är vi på rätt väg. Välkommen att läsa mer på tekniskaverken.se

Tekniska verken i Linköping AB (publ) Box 1500 581 15 Linköping Besöksadress: Brogatan 1 Presskontakt: 013-20 91 40 Växel: 013-20 80 00 info@tekniskaverken.se tekniskaverken.se tekniskaverken.se/om-oss/press/

Abonnera på våra pressmeddelanden.

Pressinbjudan Innovation Camp 20186.11.2018 09:39Pressinbjudan

21 timmar – 21 grupper. Det är dags för Tekniska verken Innovation Camp! Under 21 timmar arbetar 80 ungdomar non-stop för att lösa ett case på plats i Tekniska verkens lokaler. Tillsammans i grupp ska de tänka kreativt och nytt för att hitta den bästa lösningen. I år kommer deltagarna komma ännu närmare verksamheten genom studiebesök under inledningsfrasen. Juryn kommer på fredagsmorgonen att lyssna till de innovativa lösningarna och kreativa tankar som har jobbats fram under de 21 timmarna. Media är varmt välkommen att hälsa på hos deltagarna under Innovation Camp den 8 och 9 november!