Påminnelse pressinbjudan - Historisk invigning!

I morgon torsdagen (19 september) invigs Svensk Biogas första mack för flytande biogas. Samtidigt går startskottet för ett unikt samarbete mellan Svensk Biogas och Toyota Material Handling, där Toyota nu ställer om till fossilfritt med flytande biogas i sitt truckmåleri.

Media hälsas varmt välkommen till invigningen i Mjölby.

När: Torsdag 19 september
Tid: 12.30-15.00.
Var: Hallevadsgatan i Mjölby (se karta)

Lättare lunch serveras kl 12.30 - 13.00 Efter invigningen, runt kl 14.00, blir det en rundtur i Toyotas truckmåleri.

Anna Lövsén, vd Svensk Biogas, 013-20 81 91
anna.lovsen@tekniskaverken.se

Tekniska verken är en del av drygt 230 000 privat- och företagskunders vardag och vi levererar tjänster som gör livet enklare. Vi erbjuder elnät, belysning, vatten, fjärrvärme, fjärrkyla, hantering av avfall, bredband, biogas, effektiva energilösningar och elhandel. Vår vision är att bygga världens mest resurseffektiva region och tillsammans med våra kunder är vi på rätt väg. Välkommen att läsa mer på tekniskaverken.se