Tekniska verken i LinköpingTekniska verken i Linköping

Pressinbjudan - Dags för populär mässa om enskilda avlopp

Lördagen den 21 september arrangerar Tekniska verken tillsammans med Linköpings kommun återigen en mässa för de som har enskilda avlopp. På plats finns ett 20-tal leverantörer av olika avloppslösningar, från minireningsverk till traditionell markbädd, som kan svara på frågor om olika lösningar och om vilken reningsmetod som passar bäst för olika personer.

Tidigare mässor har varit mycket uppskattade, och förra året kom runt 650 besökare som ställde frågor till utställarna. Även Tekniska verken och Linköpings kommun har representanter på plats under dagen.

Fri entré.

Plats: Garden, Konsert & Kongress, Linköping

Tid: Lördag den 21 september kl 10.00 – 15.00

Välkomna!