Tekniska verken kan vinna Svenska Designpriset för sin digitala årsredovisning

Förra vecka nominerades Tekniska verkens digitala årsredovisning till Publishingpriset, nu står det klart att den digitala årsredovisningen även är nominerad till Svenska Designpriset 2018. Svenska Designpriset har som målsättning att främja och utveckla svensk grafisk design och kommunikation.

Årsredovisningen har producerats i samarbete med Significant Bit, Edit & Björnen och Identx kommunikation.

För mer information kontakta gärna: Anna Nestun, marknadskommunikationschef, Tekniska verken,
013-20 90 18,
anna.nestun@tekniskaverken.se

Johan André, grundare och utvecklare, Significant Bit, 011-333 00 99, johan@significantbit.se

Här finns Tekniska verkens digitala årsredovisning

Tekniska verken är en del av 240 000 privat- och företagskunders vardag och vi levererar tjänster som gör livet enklare. Vi erbjuder elnät, belysning, vatten, fjärrvärme, fjärrkyla, hantering av avfall, bredband, biogas, effektiva energilösningar och elhandel. Vår vision är att bygga världens mest resurseffektiva region och tillsammans med våra kunder är vi på rätt väg. Välkommen att läsa mer på tekniskaverken.se (http://tekniskaverken.se/)

Abonnera på våra pressmeddelanden.